  • Data: 2012-07-25 22:39:44
    Temat: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak
    Od: ditron <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lip, 22:08, "siny" <s...@w...pl> wrote:

    > ciekawe jak by
    > sie
    > policjanci do tego odniesli

    No właśnie nie wiadomo bo cały patent ma się nijak do przepisów.

    > punkty 3 i 4 nie dotycza poniewaz przednie kolo jest uniesione

    Ale to co że uniesione? Ja tam nic nie widzę, że jak uniesione to
    punkt 3 i 4 nie dotyczy.
    Napisali za to, że motocykl "powinien być połączony z pojazdem
    holującym połączeniem giętkim w sposób umożliwiający łatwe
    odczepienie" co tak jakby wyklucza inny sposób holowania.

    Nie wiem czy to przepisy czy interpretacja przepisów:
    http://edukator.republika.pl/holowanie.html
    ...ale odnosząc się do Uwagi: "Uniesione poninny być te koła, które są
    kołami napędzającymi" znowu mamy niefart.