  • 11. Data: 2012-04-08 22:53:03
    Temat: Re: Transmisje MotoGP 2012 (Polsat)
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.04.2012 doktorski <d...@g...com> napisał/a:
    > Adam dawal rade za to Borowczyk mylil terminologie specyficzna dla motocykli z ta
    od F1 co czasami brzmialo slabo. Ogolnie nie bylo zle ale Borowczyk musi sie jeszcze
    douczyc.

    Kurwa, że tak ładnie zacznę, B. Eeeee, beznamiętnie bredził o wszystkim
    tylko nie o tym co na torze. Ci dwaj z SK mieli z 15 do 30s opóźnienia
    w stosunku do obrazu, ale przynajmniej mniej więcej kojarzyli co się
    w wyścigu ostatnio działo.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 12. Data: 2012-04-08 23:31:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/08/2012 10:32 PM, doktorski wrote:
    > No to zainwestowalem i obejrzalem przez iple. Wisze na lokalnym radiu 6/1.
    >
    > Wrazenia:
    > dziwny jest system uruchamiania ogladania przez strone i aplikacje. Nie
    W koncu
    > jednak sie udalo ale bylo juz po starcie (zonk nr 1). Poczatkowo ogladalem
    > w standardowej rozdzielczosci. Potem przelaczylem na HD ale przerywalo.
    > Downgrade do rozdzielczosci Extra pomogl. Niestety tylko do czasu. Na 3
    > okrazenia przed koncem obraz zatrzymal sie (buforowanie) jednak nawet po
    > kilkudziesieciu sekundach oczekiwania transmisja nie wznowila sie. Dopiero
    > po restarcie i przelaczeniu na rozdzielczosc standardowa transmisja
    > wrocila - bylo juz pol kluczowego okrazenia pozniej. Zonk nr 2.

    Przez stronę nie mogłem się doszukać, wziąłem kompa zwindom i
    zainstalowałem aplikację. Płaciłem Visą i po zapłaceniu DotPayem
    pokazywał się w aplikacji kod i uaktywniała opcja oglądania, całość
    zajmowała 3 minuty. Oglądałem na blueconnect-cie HSDPA przez Androida,
    HD hulało ale obawiałem się o zużycie transferu, wczoraj obejrzenie
    kwalifikacji w jakości standard zużyło 500MB, extra 750MB. Ten zonk na 3
    okrążenia przed końcem też mi się zacięło więc to chyba coś z ipla.

    A no i jeden Zonk jak leciało Moto2 to ipla pokazywała jakąś nożną i po
    10 minutach szukania w aplikacji trafiłem na stronę gdzie można było
    kliknąć albo MotoGP albo piłkę. Jakby jedno i drugie na raz leciało.

> [...]
    > Adam dawal rade za to Borowczyk mylil terminologie specyficzna dla
    > motocykli z ta od F1 co czasami brzmialo slabo. Ogolnie nie bylo zle

    Podzielam Twoje zdanie.

    > Ogolne wrazenie mam dobre. Szkoda, ze nie ma opcji wykupienia cyklu
    > transmisji z danej imprezy (np. weekend MotoGP) - trzeba placic piataka
    > za kazda transmisje lub abonament. W sumie nastepne 3 weekendy mozna
    > obleciec za 19,90 albo 8 weekendow za 39,90.
    > Lacznie za sezon trzeba zaplacic stowke.
    > To samo, gdyby kupic Polsat Mini HD, kosztowaloby dwa razy wiecej.
    > Reasumujac: dobra alternatywa.

    No i na ile miesięcy ten Polsat Mini HD trza wziąć? Bo ja w tamtym roku
    wziąłem Cyfrę+ na 19 miesięcy bo w najniższym pakiecie był Sportklub. No
    i co? I gówno bo w tym roku transmisja jest w Polsacie. Więc branie
    jakiejś TV specjalnie do MotoGP na więcej niż rok nie ma sensu, bo nie
    wiadomo gdzie za rok będzie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-04-09 13:08:19
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 kwietnia 2012 23:31:28 UTC+2 użytkownik Artur Zabroński napisał:
    > No i na ile miesięcy ten Polsat Mini HD trza wziąć?
    Jakos 12 albo 15. Nie sprawdzalem dokladnie.

> [...]
    > i co? I gówno bo w tym roku transmisja jest w Polsacie. Więc branie
    > jakiejś TV specjalnie do MotoGP na więcej niż rok nie ma sensu, bo nie
    Co Ty wiesz o braniu... Ja miesiac temu przedluzylem umowe z n bo nie mialem pojecia,
    ze Dorna wykreci mi taki numer. Ale coz, za rok zmienie bo Polsat kupil transmisje na
    3 lata.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 14. Data: 2012-04-09 14:29:05
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    on-forums@ynhs12...
> [...]
    >Co Ty wiesz o braniu... Ja miesiac temu przedluzylem umowe z n bo nie
    >mialem pojecia, ze Dorna wykreci mi taki numer. Ale coz, za rok zmienie bo

    a ja za miesiąc koncze z N-ką i wezme polsat

    b.

  • 15. Data: 2012-04-10 16:36:19
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    > a ja za miesiąc koncze z N-ką i wezme polsat

    Czekajcie - o ktorej godzinie byl wyscig? Najlepiej moto3, bo ten ogladalem
    i nie jestem pewien czy na zywo.

    Lecial na polsacie sport dostepnym w ramach DVB-T telewizji naziemnej (w
    ramach abonamentu RTV).

    Mieszkam na wsi daleko od cywilizacji. Z analogowej TV mialem 1, 2, 3
    (sialo) i polsat (strasznie sialo). Mam teraz DVB-T i mam 13 kanalow w
    ekstra jakosci, wiec nie wiem po co placic dodatkowo za n-ke (mam i nie
    ogladam), cyfre (mialem), polsat (mialem) i wizje (mialem).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 16. Data: 2012-04-10 20:43:42
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-10 16:36, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    >
    > Czekajcie - o ktorej godzinie byl wyscig? Najlepiej moto3, bo ten
    > ogladalem i nie jestem pewien czy na zywo.

    Moto 3 startował ok 17.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2012-04-10 21:39:16
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości grup
    > Moto 3 startował ok 17.

    Czyli powtorke ogladalem. Ale i tak majac opcje ogladania za darmo, a
    placenia specjalnie ze wzgledu na jeden program, wybieram to pierwsze.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 18. Data: 2012-04-10 21:52:53
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2012 21:39:16 UTC+2 użytkownik Ivam napisał:
    > Czyli powtorke ogladalem. Ale i tak majac opcje ogladania za darmo, a
    > placenia specjalnie ze wzgledu na jeden program, wybieram to pierwsze.
    Powtorke to ja tez mialem na Polsat Sport News. Ale powtorka to nie to samo.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 19. Data: 2012-04-11 09:43:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/10/2012 04:36 PM, Ivam wrote:

    > Czekajcie - o ktorej godzinie byl wyscig? Najlepiej moto3, bo ten
    > ogladalem i nie jestem pewien czy na zywo.

    We niedziele jakoś o 18? O 19:20 było Moto2 a o 21 MotoGP.

    A ile płacisz abonamentu RTV? ;-))

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-04-11 11:06:03
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości grup
    >
    > Czyli powtorke ogladalem. Ale i tak majac opcje ogladania za darmo, a
    > placenia specjalnie ze wzgledu na jeden program, wybieram to pierwsze.

    przez chwile tak myślałem - ale jak oglądałem powtórki następnego dnia w
    polsat sport news to w przerwie miedzy wyscigami powidzieli kto wygrał w
    tych nastepnych...

    b.