  • 1. Data: 2012-04-06 08:24:57
    Temat: Transmisje MotoGP 2012 (Polsat)
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Dorna oglosila nowe kontrakty na transmisje. U nas prawa wykupil Polsat. Zobaczymy co
    z tego wyniknie.
    Wiecej tu: http://www.motogp.com/en/news/2012/MotoGP+expands+wo
    rldwide+TV+coverage+with+new+agreements+for+2012

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 2. Data: 2012-04-06 10:25:22
    Temat: Re: Transmisje MotoGP 2012 (Polsat)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 5 Apr 2012 23:24:57 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za doktorski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > Wiecej tu: http://www.motogp.com/en/news/2012/MotoGP+expands+wo
    rldwide+TV+coverage+with+new+agreements+for+2012

    Komentatorzy ci sami co w sportklubie, wiec wiele sie nie zmieni. I
    dobrze.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2012-04-06 10:47:35
    Od: "rfk" <r...@W...gazeta.pl>

    doktorski <d...@g...com> napisał(a):
    > Dorna oglosila nowe kontrakty na transmisje. U nas prawa wykupil Polsat. Zobacz
    > ymy co z tego wyniknie.

    Hej,
    podobno IPLA także będzie pokazywała wyścig na żywo. Ale ponownie podobno potrzebna
    jest
    zainstalowana aplikacja i to tylko na Windows (na macu ani na www.ipla.tv transmisji
    live nie będzie).

    Pozdro,
    rfk

  • 4. Data: 2012-04-06 10:53:13
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    > Komentatorzy ci sami co w sportklubie, wiec wiele sie nie zmieni. I
    > dobrze.

    komu sie nie zmieni to sie nie zmieni - ja siedze ma platformie N i juz na
    żywo nie pooglądam :/

    b.

  • 5. Data: 2012-04-06 11:17:38
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 6 kwietnia 2012 10:47:35 UTC+2 użytkownik rfk napisał:
    > Hej,
    > podobno IPLA także będzie pokazywała wyścig na żywo. Ale ponownie podobno potrzebna
> [...]
    Taaa, za piataka per program lub abonament.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 6. Data: 2012-04-06 11:24:55
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 06.04.2012 11:17, doktorski wrote:
    > Taaa, za piataka per program lub abonament.

    Dla kogoś kto nie ma TV (jak ja) to całkiem interesująca opcja. Płacić
    tylko za to co faktycznie chce się oglądać. W sumie może i skorzystam :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 7. Data: 2012-04-06 11:36:35
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 6 kwietnia 2012 11:24:55 UTC+2 użytkownik duddits napisał:
> [...]

    Polsat Sport nie jest dostępny za free, więc oferta IPLI jest alternatywą do zakupu
    dekodera Cyfrowego Polsatu (za 14,90 pln miesięcznie w SD).

    tu jest więcej info: http://www.ipla.tv/aktualnosci/artykul/5000399
    19,90 kosztuje dostęp do Ipla sport za miesiąc, transmisja w HD.
    Dla mnie to lepsze rozwiązanie niż dekoder, bo i tak 4 miesiące w roku musiałbym
    płacić za coś, czego bym nie używał.

    Pozdro,
    rfk

  • 8. Data: 2012-04-06 11:40:43
    Od: "r...@n...com" <r...@g...com>

    W dniu piątek, 6 kwietnia 2012 11:36:35 UTC+2 użytkownik rfk napisał:
    > 19,90 kosztuje dostęp do Ipla sport za miesiąc, transmisja w HD.

    jeszcze jedno znalazłem:
    39,90 PLN kosztuje dostęp na 90 dni. A to już naprawdę dobra oferta.
    Pozdr,
    rfk

  • 9. Data: 2012-04-06 11:48:40
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 6 kwietnia 2012 11:36:35 UTC+2 użytkownik r...@g...com napisał:
> [...]
    > 19,90 kosztuje dostęp do Ipla sport za miesiąc, transmisja w HD.
    > Dla mnie to lepsze rozwiązanie niż dekoder, bo i tak 4 miesiące w roku musiałbym
    Pomijajac kwestie finansowe (tu sie z Toba zgadzam) jest jeszcze problem techniczny:
    szybkosc transferu. O ile kablowki nowej generacji nie beda mialy problemu o tyle ci,
    ktorzy mieszkaja na wsi i wisza na radiu moga doswiadczac przerw w transmisji w
    najciekawszych momentach.
    Trzeba bedzie najpierw obejrzec film testowy a potem zainwestowac piataka.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 10. Data: 2012-04-08 22:32:10
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 6 kwietnia 2012 11:48:40 UTC+2 użytkownik doktorski napisał:
    > Trzeba bedzie najpierw obejrzec film testowy a potem zainwestowac piataka.
    No to zainwestowalem i obejrzalem przez iple. Wisze na lokalnym radiu 6/1.

    Wrazenia:
    dziwny jest system uruchamiania ogladania przez strone i aplikacje. Nie pojawia sie
    od razu opcja podania kodu dostepu - trzeba kombinowac. W koncu jednak sie udalo ale
    bylo juz po starcie (zonk nr 1). Poczatkowo ogladalem w standardowej rozdzielczosci.
    Potem przelaczylem na HD ale przerywalo. Downgrade do rozdzielczosci Extra pomogl.
    Niestety tylko do czasu. Na 3 okrazenia przed koncem obraz zatrzymal sie
    (buforowanie) jednak nawet po kilkudziesieciu sekundach oczekiwania transmisja nie
    wznowila sie. Dopiero po restarcie i przelaczeniu na rozdzielczosc standardowa
    transmisja wrocila - bylo juz pol kluczowego okrazenia pozniej. Zonk nr 2.

    Komentatorzy: Adam Badziak i Andrzej Borowczyk (ten od F1).
    Adam dawal rade za to Borowczyk mylil terminologie specyficzna dla motocykli z ta od
    F1 co czasami brzmialo slabo. Ogolnie nie bylo zle ale Borowczyk musi sie jeszcze
    douczyc.

    Ogolne wrazenie mam dobre. Szkoda, ze nie ma opcji wykupienia cyklu transmisji z
    danej imprezy (np. weekend MotoGP) - trzeba placic piataka za kazda transmisje lub
    abonament. W sumie nastepne 3 weekendy mozna obleciec za 19,90 albo 8 weekendow za
    39,90.
    Lacznie za sezon trzeba zaplacic stowke.
    To samo, gdyby kupic Polsat Mini HD, kosztowaloby dwa razy wiecej.
    Reasumujac: dobra alternatywa.

    pzdr, dr
    14/525/400