  • 1. Data: 2010-03-04 10:35:40
    Temat: Transmisja z PLNOG - panel o wykluczeniu cyfrowym
    Od: horhe <p...@g...com>

    Witajcie,

    Jakby ktoś był zainteresowany to można posłuchać panelu w sprawie
    wykluczenia cyfrowego (jest też obecna prezes UKE):

    plnog.istream.pl

    pozdr.,
    Paweł

  • 2. Data: 2010-03-05 16:06:42
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    horhe pisze:
> [...]
    >
    > Jakby ktoś był zainteresowany to można posłuchać panelu w sprawie
    > wykluczenia cyfrowego (jest też obecna prezes UKE):

    Orientuje się może ktoś, czy i kiedy będą dostępne nagrania z tej
    konferencji?

    --
    Sławek Lipowski

  • 3. Data: 2010-03-06 11:50:16
    Od: Tomasz Ziec <m...@e...net.pl>

    > Orientuje się może ktoś, czy i kiedy będą dostępne nagrania z tej
    > konferencji?

    Za pewnie jak co roku będą dostępne, także trzeba poczekać.
    Konferencja skończyła się zaledwie wczoraj.

    Pozdrawiam,
    Tomek.

    --
    -+= m4sh =+- Tomasz Zięć

  • 4. Data: 2010-03-13 05:56:50
    Od: Tomasz Kruk <f...@g...com>

    On Mar 6, 12:50 pm, Tomasz Ziec <m...@e...net.pl> wrote:

    > Za pewnie jak co roku b d dost pne, tak e trzeba poczeka .
    > Konferencja sko czy a si zaledwie wczoraj.

    mam tylko nadzieje ze z lepsza jakoscia dzwieku jak ostatnio :/

  • 5. Data: 2010-03-13 18:20:58
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Tomasz Kruk pisze:

    > mam tylko nadzieje ze z lepsza jakoscia dzwieku jak ostatnio :/

    tak z tym by?a straszna lipa - nie by?o s?ychac', a jak by?o s?ychac' to
    jakies' urywane, charczenie

    Darek

  • 6. Data: 2010-03-13 18:25:25
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 13.03.2010 Sied@r <s...@d...lub.pl> napisał/a:

    > tak z tym by?a straszna lipa - nie by?o s?ychac', a jak by?o s?ychac' to
    > jakies' urywane, charczenie

    Miałem okazje posłuchać piątkowej części i przyznam, że transmisja była
    idealna. Może problemy gdzieś po drodze ?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 7. Data: 2010-03-14 23:26:43
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>

    On 2010-03-13 19:25, Łukasz Jagiełło wrote:

    > Miałem okazje posłuchać piątkowej części i przyznam, że transmisja była
    > idealna. Może problemy gdzieś po drodze ?

    Słychać i widać nas było dobrze na Okęciu z płatnego WLANu, oraz
    przynajmniej w jednej lokalizacji w US oraz w Japonii. Więc jeśli
    komuś było słabo, to najprawdopodobniej nie problem po naszej
    stronie :)

    --
    "Everything will be okay in the end. | Łukasz Bromirski
    If it's not okay, it's not the end." | http://lukasz.bromirski.net

  • 8. Data: 2010-03-15 00:43:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Sied@r <s...@d...lub.pl> wrote:

    > tak z tym by?a straszna lipa - nie by?o s?ychac', a jak by?o s?ychac' to
    > jakies' urywane, charczenie

    Też miałem problemy z odbiorem we czwartek koło południa (część
    z prezes UKE) wizja była idealna, ale dźwięk przerywał i trzaskał.

    a.

  • 9. Data: 2010-03-15 08:42:29
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Wemif pisze:

    > Też miałem problemy z odbiorem we czwartek koło południa (część
    > z prezes UKE) wizja była idealna, ale dźwięk przerywał i trzaskał.
    >
    > a.
    Dokładnie o tą transmisję chodzi.
    Zaraz po pytaniu do pani prezes UKE - tym które powinno trafić do księgi
    Guinnessa za długość, po minucie już nie wiedziałem o co chodzi temu co
    pytał, a to było preludium.

    Darek