  • Data: 2009-07-10 21:39:41
    Temat: Re: Transmisja danych przez siec' energetyczna; - pytanie
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 10, 11:27 pm, Mario <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Zmarnowałem 30 minut i nie mam zamiaru marnować więcej. Gdyby było czym
    > się pochwalić to podałbyś linka do tej instrukcji albo od razu wartości

    JAk sie nie chce znalezc, to sie nie znajdzie nawet, jak sie o niego
    potkniesz.
    Prosze: specyfikacja systemu:
    http://www.sew-eurodrive.com/support/search_document
    ation.php?sachnr=16605616&furtherlanguages=true

    > Kuźwa jak ja lubię takich marketoidów co zachwalają towar a jak zapytać
    > o szczegóły to nabierają wody w usta.

    Wypraszam sobie, ani niczego nie sprzedaje, ani z marketingiem nie mam
    nic wspolnego.
    R&D robie.

    > Ogólnie do SEW nic nie  mam. Movidrive to zajebiaszczy sprzęt. Myślałem
    > że może w prosty sposób dowiem sie czegoś ciekoawego o tym co pisałeś.

    Przykro mi, ale szczegoly techniczne poza tym, co opublikowano w
    dokumentacji, stanowia tajemnice firmy.
    O dalsze informacje odsylam do TB Lodz.
    Marek Lewandowski