  • 1. Data: 2010-03-09 11:40:43
    Temat: Transfer kontaktów z karty SIM
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Kto ma pomysł jak przenieść kontakty z karty SIM Nokii 3330 na drugą
    kartę (szkoda mi PLN na kabel USB)? :) Coś poza papierem i długopisem?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2010-03-09 11:45:59
    Temat: Re: Transfer kontaktów z karty SIM
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    OMSON rzecze:
    > Kto ma pomysł jak przenieść kontakty z karty SIM Nokii 3330 na drugą
    > kartę (szkoda mi PLN na kabel USB)? :) Coś poza papierem i długopisem?

    Miałem takie urządzonko specjalnie do tego niecnego celu (gadżet
    reklamowy). Niestety zdążyłem już opchnąć :-)
    O, takie cuś:
    http://www.water4fish.com/shopimages/products/normal
    /KC2735_06.jpg

    Można jeszcze wsadzić kartę do telefonu z BT i wysłać kontakty
    na kompa (plki vcd), a potem wsadzić drugą i wysłać z powrotem.
    I ew. przenieść z pamięci telefonu do SIM.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2010-03-09 12:46:18
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Dominik & Co pisze:

    > Można jeszcze wsadzić kartę do telefonu z BT i wysłać kontakty
    > na kompa (plki vcd), a potem wsadzić drugą i wysłać z powrotem.
    > I ew. przenieść z pamięci telefonu do SIM.

    O widzisz. Dobry pomysł. :)

    Thx, OMSON

  • 4. Data: 2010-03-09 13:04:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 13:46:18 +0100, OMSON napisał(a):

> [...]

    czasami z przerażeniem patrzę jak ludzie kombinują pod górę...
    Przecież 3330 ma pamięć 100 kontaktów w telefonie - skopiować do telefonu,
    zmienić kartę, skopiować na kartę.
    Jak na karcie jest więcej niż 100 kontaktów - skopiować pierwsze 100,
    skasować, skopiować kolejne 100..

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-03-09 13:12:25
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > zmienić kartę, skopiować na kartę.
    > Jak na karcie jest więcej niż 100 kontaktów - skopiować pierwsze 100,

    O tym najpierw pomyślałem ale potem naszła mnie czarna wizja z kartka
    papieru ;)

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2010-03-09 13:14:02
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-03-2010 o 13:46:18 OMSON <o...@o...pl> napisał(a):

    > O widzisz. Dobry pomysł

    Na Allegro pewnie tego znajdziesz trochę.
    Ja coś takiego pierwszy raz zobaczyłem w takim dobrze zaopatrzonym komisie.
    Fajne, tanie, niepowszechne i już miałem sobie kupić, ale myślę sobie, po
    co... Akurat dla mnie karta sim mogłaby w ogóle nie mieć książki, może co
    innego w firmach..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-03-09 13:16:16
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-03-2010 o 14:18:05 OMSON <o...@o...pl> napisał(a):

    > Jedno zasadnicze pytanie: telefon czyści zawartość karty SIM podczas
    > kopiowania nowej zawartości z własnej pamięci na nią?

    Tak jak w Windowsie, kopiowanie to kopiowanie :P

  • 8. Data: 2010-03-09 13:18:05
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    OMSON pisze:

    > O tym najpierw pomyślałem ale potem naszła mnie czarna wizja z kartka
    > papieru ;)
    Jedno zasadnicze pytanie: telefon czyści zawartość karty SIM podczas
    kopiowania nowej zawartości z własnej pamięci na nią? Bo jeśli tak, to
    ten plan jest nieco do dupy (jeśli nie - to jest to najlepsze
    rozwiązanie)! :)

    Pzdr, OMSON

  • 9. Data: 2010-03-09 14:30:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 14:18:05 +0100, OMSON napisał(a):

> [...]
    > kopiowania nowej zawartości z własnej pamięci na nią? Bo jeśli tak, to
    > ten plan jest nieco do dupy (jeśli nie - to jest to najlepsze

    oczywiście, że nie

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski