  • 31. Data: 2009-12-13 17:24:24
    Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:823ai51rd6benpbc5ls9hqoflals9b41a9@4ax.com...

    > Ma dwa silniki czy testowales wylacznie na postoju ? ;)

    Ja ci pisze jak jest a ty mi jak na forum onetu..

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 32. Data: 2009-12-13 17:47:30
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > Wygodny tak, co do roznicy to chyba jak wozisz dziecko to nie czuc
    > roznicy...

    Nie czuc pasarzera i tyle, jezdzilem z zona i wiem co mowie.

    > ***Duza kultura pracy silnika, bardzo elastyczny 69 koni.
    >
    > Najbardziej zdradliwy i brutalny silnik jaki mialem w
    > motocyklu....porownujac do R4, V2

    To musi byc z ciebie nie lada jezdziec jak cie xtz sponiewierala, to jak bys
    mi napisal ze ci owieczka kota pogoniala:)

    > ***Drogi typu szuter czy polne to dla SuperTenery luzik, jazda na niej
    > daje
    > wrazenie podrozowania mercedesem w ksztalcie motocykla.
    >
    > Rajt - dopoki nie trafi sie piach czy bloto...oczywiscie da sie ale po
    > wymianie opon...

    Rajt..dopuki temat szedl w kierunku Transalp vs AT to nie bylo mowy o piasku
    i blocie ale tylko jak sie pojawila Super Teresa to odrazu bloto i piasek:))
    To ja nie czaje juz, albo piszesz jak xtz ma sie do tych 2 modeli z tematu
    albo za wszelka cene nie chcesz zeby xtz wygrala ten konkurs?
    Bo zadne z nich sie w bloto i piasek nie nadaja!

    > ***Wyjezdzajac na autostrade bez problemu utrzymujesz predkosci
    > przelotowe 140-160 -max 190km/h.
    >
    > Duzo krecone mialem w liczniku jesli tyle pokazuje - zweryfikuj kiedys te
    > wskazania z GPS...
    > przy 140 spalanie ok 9 l/100km szybciej to juz walka o zycie

    Znowu bez sens. To po to motocykl ma predkosc max zeby 3/4 jego mozliwosci
    to byla walka o zycie a pozostala 1/4 to co?
    To mi przypomina tekst de Fresza, ktory mowil, ze w enduro kol sie nie
    wywaza bo na piachu nie czuc bicia a na asfalcie to wiecej niz 90 nie
    pojedziesz bo to juz walka o zycie - czy wy tu myslicie czy zaduzo forum
    onetu czytacie?

    > *** Moim subiektywnym zdaniem to leprzy motocykl od Afriki, jest duzo
    > tanszy, i 7 razy wygral Dakar;)
    >
    > Nie mialem AT, co do ceny racja, co do Dakaru to bylo 30 lat temu :)

    Zarzucilem temat 3go motocykla, ktory nie da sie ukryc - wygral Dakar
    siedmiokrotnie a ostatnim raz byl w 97 roku - co miales z matmy?
    Weryfikuj informacje zanim ktos bedzie musial tracic czas zeby ci to
    uswiadomoc

    > ***Niezawodny silnik robi przebiegi takie jak Afrika..
    >
    > Silnik niezawodny rzeczywiscie bez problemu robi 100 000
    > natomiast szczegoly tego motocykla niestety dyskwalifikuja go...

    A jakiez to szczegoly i w czym go dyskwalifikuja?
    Ludzie - uzasadniajcie swoje zdanie!!

    > Ogolnie:
    >
    > Brak zawieszenia w teren - zero regulacji !!! - ale na nasze dziurawe
    > drogi super

    Sprezyny progresywne i po klopocie, a na oryginalnych nie ustepuje niczym AT
    czy Transalowi. Rozumeim ,ze Trampek i At to maja zajebista regolacje i
    wogole??
    No tak - ten piach i bloto, szuter i polna dorga o ktorej, wydawalo mi sie,
    byla wczesniej mowa poszly juz w zapomnienie? Teraz rozumiem mowimy o
    elzerbergu?

    > Brak hamulcow - troche pomaga zalozenie oplotu...mozna tez zmienic pompe
    > Problemy z ladowaniem...

    Hamulce ma ma dobre, skad ta opinia? nie rozumiem tego wogole - jestes
    kierowca testowym, ktorego sponewierala Teresa?

    > Duzy problem zeby kupic ladna sztuke bo na zachodzie trzymaja cene i malo
    > ich...

    Bardzo latwo kupic dobra, zadbana sztuke w cenie ok 7 tys. Znowu nie wiem
    skad ta opinia? Porozmawiaj z ludzmi z klubu XTZ moze najpierw?

    PS..
    Kurde! Kiedys traktowalem ta grupe jak zrodlo kompetentnych informacji od
    ludzi, ktorzy maja wole pomocy i wiedze. Wypowiadaja sie na temat,
    konkretnie.
    Od jakiegos czasu przypomina mi ona po prostu klon forum onetu. Pelnego
    belkotu, przemadrzalosci, uszczypliwosci, wypowiadania sie na temat bez
    zadnej wiedzy a czesto nawet i zwyklego hamstwa.
    Jak to sie mowi - wyzej straja niz dupe maja.
    Ten ps nadaje sie na oddzielny watek ale juz mi sie niechce zaczynac bo
    przeciez wiadomo jak to jest na onecie.

  • 33. Data: 2009-12-13 20:45:09
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "kabat"
    ale spalanie tez można zmniejszyć,

    Najlepszym sposobem jest po prostu nie jezdzic...w przypadku ST nie ma
    innej drogi. Oczywiscie sa kolesie ktorym podobno ST pala po 5-6 l ale jakos
    nie bylo nam po drodze sprawdzic te spalanie.

    ***co do ładowania pól prawdy,

    aha - rozwin czy to definicja prawdy wg x.Twardowskiego???
    rzeczywiscie pol definicji - albo pada altek albo regler...

    *** a reszta tego co napisałeś to jakieś masakryczne
    herezje, takie bzdury że aż mnie zatkało. Poczytaj , dokształć sie, pogadaj
    z kompetentnymi ludźmi, a najlepiej sobie kup i polataj.

    He he dwa razy nie wchodzi sie do tej samej rzeki...
    ST to jeden z wiekszych moich bledow w zyciu - sprzet podobnie nietrafiony
    jak moja pierwsza zona :)
    ale uczciwie trzeba przyznac - ja dupa jestem nie jezdziec, po prostu nie
    ogarnialem.

    ***A narazie to sie nie odzywaj jak nie wiesz o czym mówisz, bo sie
    kompromitujesz, kurde
    masakra.

    Dobra juz nie bede :) boszzz jaka kompromitacja... o ja biedny

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 34. Data: 2009-12-13 20:58:29
    Od: n...@s...com

    On Sun, 13 Dec 2009 18:24:24 +0100, "Karambol" <k...@g...pl>
    wrote:

    >Ja ci pisze jak jest a ty mi jak na forum onetu..

    Niema takiej fizycznej mozliwosci zeby nie odczuc dodatkowych 40-50kg
    w motocyklu. Nawet na 100+ konnej maszynie sie odczuwa.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 35. Data: 2009-12-13 21:17:11
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Karambol"
    To musi byc z ciebie nie lada jezdziec jak cie xtz sponiewierala, to jak bys
    mi napisal ze ci owieczka kota pogoniala:)

    Jak juz napisalem Tobie lub klonowi nie ogarniam...

    *** Znowu bez sens. To po to motocykl ma predkosc max zeby 3/4 jego
    mozliwosci
    to byla walka o zycie a pozostala 1/4 to co?

    Ale ja bardzo chetnie sie z Toba spotkam zeby zweryfikowac mozliwosci
    Teresy - nadal mam sporo kolesi z XTZClub i ktorys mi pozyczy koze do
    testów...Tylko plizzz nie kaz mi jechac za daleko bo szybko sie mecze i
    zniechecam...

[...]

    Wywazanie ma sens dla pojazdow poruszajacych sie pow 100 km na twardym wiec
    w sumie Sebastian ma duzo racji - ale jak juz wspomialem mietkie to ja
    raczej w TV...

[...]

    No a ta ST z Dakaru miala tyle wspolnego z seryjna ST co M1 z R1. Ale tlum
    to lyka...

    ***A jakiez to szczegoly i w czym go dyskwalifikuja?
    Ludzie - uzasadniajcie swoje zdanie!!

    Korodujaca rama, tragiczna zawiecha, gumowa rama - pekajaca w okolicach
    gornego mocowania silnika.
    no i brak hamulcow. Brak oswietlenia drogi - elektryka do duzych poprawek
    zaraz po wyjezdzie z fabryki byl...
    A i brak proporcji - przy wzroscie 180 cm siegam do ziemi OK ale nie da sie
    jechac wyprostowany na stojaco a przeciez to obowiazujaca pozycja w terenie,
    tak???
    Podobnie jest w AT i TA

    *** Sprezyny progresywne i po klopocie, a na oryginalnych nie ustepuje
    niczym AT
    czy Transalowi. Rozumeim ,ze Trampek i At to maja zajebista regolacje i
    wogole??

    Nie potrzebnie sie napinasz - ja nie porownuje bo nie mialem ani AT ani TA -
    ja po prostu pisze o swoich doswiadczeniach i obserwacjach. A sprezyny to
    nie wszystko.

    *** Hamulce ma ma dobre, skad ta opinia? nie rozumiem tego wogole - jestes
    kierowca testowym, ktorego sponewierala Teresa?

    Ma hamulce porownywalne do przyzwoitego roweru - niestety to czasem moze nie
    starczyc to do zatrzymania 400 kg ale mam znajomych ktorzy twierdza ze
    dobremu kierowcy hamulce nie sa potrzebne. I tego mozesz sie trzymac...

    *** Bardzo latwo kupic dobra, zadbana sztuke w cenie ok 7 tys. Znowu nie
    wiem
    skad ta opinia? Porozmawiaj z ludzmi z klubu XTZ moze najpierw?

    Tak stanialy od zeszlego roku??? Watpie...
    a z ludzmi z XT club gadalem zanim on jeszcze zaistnial w sieci ...(glownie
    z jego zalozycielami)

    *** Kurde! Kiedys traktowalem ta grupe jak zrodlo kompetentnych informacji
    od
    > ludzi, ktorzy maja wole pomocy i wiedze.

    Lacze sie z Toba w bolu.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 36. Data: 2009-12-13 21:24:40
    Od: "kabat" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    Odwiedź stronę jednego z clubów ST w europie, masz do wyboru dużo państw w
    tym Polske, możesz też odwiedzić je wszystkie, po co sie rozdrabniać. I
    napisz do ludzi którzy jeżdżą na ST, że ten kultowy motocykl to najbardziej
    chujowe badziewie na jakim miałeś nieprzyjemność jeździć:) że pali jak smok,
    silnik jest agresywny na maxa, przy czym moto jest totalnym mułem w dwie
    osoby, przy 140kmh walczy sie o życie, i co tam jeszcze mądrego wymyślisz.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 37. Data: 2009-12-13 21:38:19
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > Niema takiej fizycznej mozliwosci zeby nie odczuc dodatkowych 40-50kg
    > w motocyklu. Nawet na 100+ konnej maszynie sie odczuwa.

    Oczywiscie, odczuwasz to nawet w 140 konnym aucie jak wieziesz pasazerow.
    Ale jesli jadac z pasazerem czuje sie na luzie, zdanych redukcji,zadnego
    "mula" to dla mnie to jest dobry silnik.
    Jedziesz 80km/h, piateczka, 3 tys obr i nie masz zadnego dyskonfortu podczas
    wyprzedzania czy przyspieszania.
    Jak wezmiesz pod uwage czyte cyferki to roznica bedzie, ale jak wezmiesz
    subiektywne odczucie komfortu jazdy to dla mnie roznicy nie ma.

  • 38. Data: 2009-12-13 22:07:56
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

> [...]
    > Teresy - nadal mam sporo kolesi z XTZClub i ktorys mi pozyczy koze do
    > testów...Tylko plizzz nie kaz mi jechac za daleko bo szybko sie mecze i

    A bardzo chetnie:) Fajnie bylo by...
    Co do ratowania zycia przy 140 - Jechalem kiedys z zona do Zielonej Gory, to
    36 od chaty. Lecielismy 180 i zycia nie ratowalem (180 licznikowe)
    Twoja ST byla chyba 2'sladowa albo w jakims innym straszsnym stanie.

    > Wywazanie ma sens dla pojazdow poruszajacych sie pow 100 km na twardym
    > wiec w sumie Sebastian ma duzo racji - ale jak juz wspomialem mietkie to
    > ja raczej w TV...
    Sebastian mial zero racji. LC4 620 na terenwych przelozeniach wyciaga
    145km/h, 640'ka 155 (mierzone moim GPSem)
    Na przelozeniach szosowych odpowiednio 160 i 176. Czyili chcesz mi
    powiedziec, ze ten dodatkowy nadmiar mocy to po co jest? jesli na
    niewywazonych kolach sie enduro jezdzi?? Na kazdym motocyklu sie kola wywaza
    na eduro tez.
    Moze porobie zdjecia kol LC4 moich kumpli i mojego - wszystkie sa wywazone -
    to przeciez podstawa bezpieczensta. Kto twierdzi inaczej kompromituje sie
    bardzo - chyba ze mowi to w towarzystkie, ktore nie ma pojecia o temacie..

> [...]
    > uswiadomoc
    >
    > No a ta ST z Dakaru miala tyle wspolnego z seryjna ST co M1 z R1. Ale tlum

    A wczesniej mowiles ze to bylo 30 lat temu...Fakt, faktem, ze XTZ jest
    dzieckiem dakaru - dla ludu.

> [...]
    > A i brak proporcji - przy wzroscie 180 cm siegam do ziemi OK ale nie da
    > sie jechac wyprostowany na stojaco a przeciez to obowiazujaca pozycja w

    W LC4 tez nie da sie swobodnie jechac na stojaco - dlatego sa podwyzszenia
    kierownicy, poza tym w ST kierownica jest fabrycznei zle ustawiona w dol.
    To wzystko da sie zrobic pod siebie bez problemu.

> [...]
    > dobremu kierowcy hamulce nie sa potrzebne. I tego mozesz sie trzymac...

    Tego sie bede trzymac wlasnie:)

    > *** Bardzo latwo kupic dobra, zadbana sztuke w cenie ok 7 tys. Znowu nie
    > wiem
    > skad ta opinia? Porozmawiaj z ludzmi z klubu XTZ moze najpierw?
    >
    > Tak stanialy od zeszlego roku??? Watpie...

    Moj brat kupil za 7 a moj kolega za 6400 - to chyba stanialy.

    > a z ludzmi z XT club gadalem zanim on jeszcze zaistnial w sieci
    > ...(glownie z jego zalozycielami)

    No to co, ze gadales. Kiedys koles z servisu motocyklowoego z ZG mowil ze
    motocykle zuzlowe servosowal podobno a oleju zmienic nie potrafil.
    Grunt to pewnosc siebie:))

    ps. jaki to servis to na priva moge podac, bo moze oni to czytaja:)

  • 39. Data: 2009-12-13 22:52:23
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > Moj brat kupil za 7 a moj kolega za 6400 - to chyba stanialy.

    Mala errata moj brat kupil za 6600 nie za 7:)
    Z kompletnym wyposarzeniem tj. gniazdo zapalniczki, progresywne srezyny +
    oryginalne, gmole, kufer centrany, zapasowe lozyska wachacza i kila innych
    gratow, turystyczna szyba, nawet zapasowa kanape i sprey do lancucha.
    I wszystko z XTZ clubu.
    A co do swiatel. h4 kosztuja 125zl na alegro jak chesz miec swiatla, ktore
    cie zadowola.

    DO wszystkiego mozna sie doje..c jak sie chce, nawet do tego, ze motocykl
    chodzi jak cinqeczento:)

    A jak sie komus nie podoba to niech sobie kupi LC8:)

  • 40. Data: 2009-12-13 22:56:47
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C11%5C29%5Cbikepic
    s-1841968-full.jpg