  • 11. Data: 2009-12-09 13:08:41
    Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 9 Gru, 13:26, "Tmek" <g...@o...pl> wrote:

    > Super tenere.
    >
    > pzdr
    > Tmek

    Zastanawialem sie nad nia, bardzo dobre moto, ale to niestety zbyt
    wielka nisza.
    Po sondowaniu chocby na allegro widac ze ciezko bedzie dostac czesci
    czy akcesoria... jak rowniez i sama ST, wystarczy porownac ilosc
    ofert.
    Ale EOT, w tym watku chodzi mi o porownanie konkretnie AT i TA, nie
    jest to watek pt. szukam turystycznego enduro i samniewiemczegochce.

    Dzieki,
    __
    Lukasz B.
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 12. Data: 2009-12-09 14:30:47
    Od: "Miszel" <n...@d...pl>

    Uzytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > Ale EOT, w tym watku chodzi mi o porownanie konkretnie AT i TA, nie
    > jest to watek pt. szukam turystycznego enduro i samniewiemczegochce.

    Moge generalnie potwierdzic to co mowia wczesniej newrom i Cezar.
    Wysokosc siedzenia - mam 180cm i mam niejakie problemy z podporka obiema
    _pelnymi_ stopami. W niczym to zreszta nie przeszkadza.
    Nominalna ladownosc Trampka jest nieco mniejsza niz Afryki (ok. 20kg), ale
    wielu ludzi w ogole nie przejmuje sie "nominalna ladownoscia".
    O ile jedziesz sam to nawet przy full bagazach masz pelny komfort. Jesli do
    tego posadzisz jeszcze pasazera to hmm... patrz -> wypowiedz newroma. Afryka
    bedzie na pewno lepsza.
    Co do predkosci i mocy silnika - hmm.... osobiscie jezdze drogami ktore
    nieczesto pozwalaja na V>100km/h i to mimo duzego skoku zawieszenia :))).
    Inne pojazdy spotykane na takich drogach tez do szybkich nie naleza, wiec
    klopoty z wyprzedzaniem jakby nieaktualne :)). Ale mysle ze AT i TA sa tu
    podobne.
    Co do reszty, to zerknij na www.transalpclub.pl

    Zdrowko,
    Miszel w/na (?) czerwonym trampku-->mbochen-at-izoo-krakow-pl

  • 13. Data: 2009-12-09 17:04:53
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 9 Gru, 12:30, Lukasz Baranski <g...@o...pl> wrote:

    > Teraz do Newrom'a:

    > A jak sam latales z bambetlami? Plecaczka nie mam i poki co nie zanosi
    > sie na zmiane w tym temacie.

    Pisales o Trampku 2002, a to juz 650. Mysle, ze znacznie mu blizej do
    AT niz do starej 600 pewnie jeszcze z 1 tarcza z przodu.
    Mysle, ze TA 650 na gaznikach to bardzo rozsadna opcja. Wzros imo nie
    bedzie zadnym problemem.
    Pozdr
    Gawron
    AT
    PieS
    A na Afrykanska impre z pewnoscia wjedziesz.

  • 14. Data: 2009-12-09 17:08:05
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 9 Gru, 08:57, "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > *** "Lukasz Baranski"
    >  Bede jezdzil sam na swoim moto. Wzrost - 186cm.
    >
    > No to na TA bedziesz jak na kocie - ale on rozwija zmysl planowania - n.p.
    > wyprzedzanie tir-a juz w domu musisz zaplanowac jak chcesz przezyc ten
    > manewr,
    > w koncu to 40 koni...

    Jesli 650 to na pewno nie.

    > Na miasto jest OK.
    > Afryka to pieknie zbudowany brand - choc znam kilku czarnuchów wymiatajacych
    > na tych sprzetach az milo. Ale znakomita wiekszosc to garaz - 200 - kebab -
    > garaz (oczywiscie jak nie pada). Taki czoper bez chromow z podoba iloscia
    > mozliwych gadzetow do naczepiania...

    I tak lepiej niz pod kolumne, jak przecietny posiadacz sporta.

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 15. Data: 2009-12-09 17:35:16
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 09 Dec 2009 18:04:53 +0100, Gawron <m...@g...com> wrote:

    [...]
    > PieS
    > A na Afrykanska impre z pewnoscia wjedziesz.

    Myślę że to akurat nie problem, istotniejsze jest czy potem
    z niej będzie w stanie wyjechać ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 16. Data: 2009-12-09 19:41:39
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    > Ale EOT, w tym watku chodzi mi o porownanie konkretnie AT i TA, nie
    > jest to watek pt. szukam turystycznego enduro i samniewiemczegochce.

    Ale co potrzebujesz z czesci?przeciez motocykle nie psuja sie co chwile.
    Latalem Tenera '88? w terenie, takim stricte terenie, zakopywalem ja po
    silnik.. latalem tez po autostradach. Transalp w moim odczuciu jest daleko
    za nia.

  • 17. Data: 2009-12-09 20:00:29
    Od: Piotrek77 <p...@g...com>

    On 9 Gru, 12:30, Lukasz Baranski <g...@o...pl> wrote:

    > Hmm jezdze teraz na Deauvilce i jest bardzo ok, Trampek jest nizszy?

    Jesli na Deauvilce jest bardzo OK, to ja chyba na Twoim miejscu
    wybralbym TA.

    pozdrawiam

    Piotrek77

  • 18. Data: 2009-12-09 22:16:37
    Od: n...@s...com

    On Wed, 9 Dec 2009 03:30:56 -0800 (PST), Lukasz Baranski <g...@o...pl>
    wrote:

    >A jak sam latales z bambetlami?

    to bylo fajnie i milo, nie dosc ze odpada waga plecaczka to jeszcze
    nie musisz brac lokowki, suszarki, i kilku szpejow ktorych nie
    potrafie nawet nazwac, a ktore sa duze albo sporo waza.
    A jak potrafisz ogarnac myslami te 30sek do przodu (planowania) to 50
    koni styka. Jesli masz problem z planowaniem to faktycznie trza se
    kupic jakies cos z milionem kucykow.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 19. Data: 2009-12-10 07:24:21
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Gawron"
    I tak lepiej niz pod kolumne, jak przecietny posiadacz sporta.

    Nie wiem - nie znam przecietnych posiadaczy sportow, za to poznalem kilku
    kolumniarzy i troche chlopaki zapierdalaja - ale to pewnie wyjatki
    potwierdzajce regule, jak n.p. Felkoszczak wsrod Czarnuchów...

  • 20. Data: 2009-12-10 09:16:41
    Od: "Miszel" <n...@d...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > A jak potrafisz ogarnac myslami te 30sek do przodu (planowania) to 50
    > koni styka. Jesli masz problem z planowaniem to faktycznie trza se

    rany! co wy ciagle z tym planowaniem ?? To jakies nieporozumienie przeciez..
    Po co sie kupuje Trampka? Przeciez nie do jazdy autostrada, do licha!
    Moze wytlumacze obrazowo:
    Czasami wybieram sie na moto z synem - on na jajku (prawie 90KM), ja -
    wiadomo, na TA, moc tez wiadoma. Oba sa czerwone, ale to raczej nie ma
    wplywu :)).
    Specjalnie wybieram wtedy trasy wybitnie lajtowe (dla mnie), zeby to biedne
    jajko dalo rade i nie potluklo skorupki. Po powrocie zawsze slysze: "tato,
    bylo naprawde fajnie, tylko na drugi raz wybieraj trasy raczej bez dziur".
    Zawsze wtedy odruchowo mysle: gdzie on, kurna, widzial tam jakies dziury -
    rowami jechal, czy jak??
    Na takiej trasie, to raczej on powinien planowac wyprzedzanie na 1 min.
    naprzod, a nie ja! Te jego 40KM wiecej jest tam calkowicie bezuzyteczne.
    Po co ten przyklad? Bo w naturalnym srodowisku Trampka inne pojazdy
    poruszaja sie znacznie wolniej i ostrozniej od niego, a jego 50KM daje
    zupelna swobode poruszania sie.

    Ale i tak chcialoby sie poprobowac Afryki - nigdy nie mialem okazji.....
    :)))
    Zdrowko,
    Miszel-->mbochen-at-izoo-krakow-pl