-
11. Data: 2009-12-09 13:08:41
Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>
On 9 Gru, 13:26, "Tmek" <g...@o...pl> wrote:
> Super tenere.
>
> pzdr
> Tmek
Zastanawialem sie nad nia, bardzo dobre moto, ale to niestety zbyt
wielka nisza.
Po sondowaniu chocby na allegro widac ze ciezko bedzie dostac czesci
czy akcesoria... jak rowniez i sama ST, wystarczy porownac ilosc
ofert.
Ale EOT, w tym watku chodzi mi o porownanie konkretnie AT i TA, nie
jest to watek pt. szukam turystycznego enduro i samniewiemczegochce.
Dzieki,
__
Lukasz B.
(jeszcze) NT650V, WAW
-
12. Data: 2009-12-09 14:30:47
Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
Od: "Miszel" <n...@d...pl>
Uzytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
news:49a58470-b77b-4d8d-b69d-e6e897e6dda9@m25g2000yq
c.googlegroups.com...
> Ale EOT, w tym watku chodzi mi o porownanie konkretnie AT i TA, nie
> jest to watek pt. szukam turystycznego enduro i samniewiemczegochce.
Moge generalnie potwierdzic to co mowia wczesniej newrom i Cezar.
Wysokosc siedzenia - mam 180cm i mam niejakie problemy z podporka obiema
_pelnymi_ stopami. W niczym to zreszta nie przeszkadza.
Nominalna ladownosc Trampka jest nieco mniejsza niz Afryki (ok. 20kg), ale
wielu ludzi w ogole nie przejmuje sie "nominalna ladownoscia".
O ile jedziesz sam to nawet przy full bagazach masz pelny komfort. Jesli do
tego posadzisz jeszcze pasazera to hmm... patrz -> wypowiedz newroma. Afryka
bedzie na pewno lepsza.
Co do predkosci i mocy silnika - hmm.... osobiscie jezdze drogami ktore
nieczesto pozwalaja na V>100km/h i to mimo duzego skoku zawieszenia :))).
Inne pojazdy spotykane na takich drogach tez do szybkich nie naleza, wiec
klopoty z wyprzedzaniem jakby nieaktualne :)). Ale mysle ze AT i TA sa tu
podobne.
Co do reszty, to zerknij na www.transalpclub.pl
Zdrowko,
Miszel w/na (?) czerwonym trampku-->mbochen-at-izoo-krakow-pl
-
13. Data: 2009-12-09 17:04:53
Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
Od: Gawron <m...@g...com>
On 9 Gru, 12:30, Lukasz Baranski <g...@o...pl> wrote:
>
> Teraz do Newrom'a:
>
> > Mialem trampka, w 2 osoby + bambetle bylo malo fajnie na dluzszych
> > trasach (mialem 600 z dosc duzym przebiegiem)
>
> A jak sam latales z bambetlami? Plecaczka nie mam i poki co nie zanosi
> sie na zmiane w tym temacie.
Pisales o Trampku 2002, a to juz 650. Mysle, ze znacznie mu blizej do
AT niz do starej 600 pewnie jeszcze z 1 tarcza z przodu.
Mysle, ze TA 650 na gaznikach to bardzo rozsadna opcja. Wzros imo nie
bedzie zadnym problemem.
Pozdr
Gawron
AT
PieS
A na Afrykanska impre z pewnoscia wjedziesz.
-
14. Data: 2009-12-09 17:08:05
Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
Od: Gawron <m...@g...com>
On 9 Gru, 08:57, "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> wrote:
> Siemka
>
> *** "Lukasz Baranski"
> Bede jezdzil sam na swoim moto. Wzrost - 186cm.
>
> No to na TA bedziesz jak na kocie - ale on rozwija zmysl planowania - n.p.
> wyprzedzanie tir-a juz w domu musisz zaplanowac jak chcesz przezyc ten
> manewr,
> w koncu to 40 koni...
Jesli 650 to na pewno nie.
> Na miasto jest OK.
> Afryka to pieknie zbudowany brand - choc znam kilku czarnuchów wymiatajacych
> na tych sprzetach az milo. Ale znakomita wiekszosc to garaz - 200 - kebab -
> garaz (oczywiscie jak nie pada). Taki czoper bez chromow z podoba iloscia
> mozliwych gadzetow do naczepiania...
I tak lepiej niz pod kolumne, jak przecietny posiadacz sporta.
Pozdr
Gawron
AT
-
15. Data: 2009-12-09 17:35:16
Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Wed, 09 Dec 2009 18:04:53 +0100, Gawron <m...@g...com> wrote:
[...]
> PieS
> A na Afrykanska impre z pewnoscia wjedziesz.
Myślę że to akurat nie problem, istotniejsze jest czy potem
z niej będzie w stanie wyjechać ;-)
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650
-
16. Data: 2009-12-09 19:41:39
Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
Od: "maverik" <b...@o...pl>
Uzytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
news:49a58470-b77b-4d8d-b69d-e6e897e6dda9@m25g2000yq
c.googlegroups.com...
> On 9 Gru, 13:26, "Tmek" <g...@o...pl> wrote:
>
>> Super tenere.
>>
>> pzdr
>> Tmek
>
> Zastanawialem sie nad nia, bardzo dobre moto, ale to niestety zbyt
> wielka nisza.
> Po sondowaniu chocby na allegro widac ze ciezko bedzie dostac czesci
> czy akcesoria... jak rowniez i sama ST, wystarczy porownac ilosc
> ofert.
> Ale EOT, w tym watku chodzi mi o porownanie konkretnie AT i TA, nie
> jest to watek pt. szukam turystycznego enduro i samniewiemczegochce.
Ale co potrzebujesz z czesci?przeciez motocykle nie psuja sie co chwile.
Latalem Tenera '88? w terenie, takim stricte terenie, zakopywalem ja po
silnik.. latalem tez po autostradach. Transalp w moim odczuciu jest daleko
za nia.
-
17. Data: 2009-12-09 20:00:29
Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
Od: Piotrek77 <p...@g...com>
On 9 Gru, 12:30, Lukasz Baranski <g...@o...pl> wrote:
> Hmm jezdze teraz na Deauvilce i jest bardzo ok, Trampek jest nizszy?
Jesli na Deauvilce jest bardzo OK, to ja chyba na Twoim miejscu
wybralbym TA.
pozdrawiam
Piotrek77
-
18. Data: 2009-12-09 22:16:37
Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
Od: n...@s...com
On Wed, 9 Dec 2009 03:30:56 -0800 (PST), Lukasz Baranski <g...@o...pl>
wrote:
>A jak sam latales z bambetlami?
to bylo fajnie i milo, nie dosc ze odpada waga plecaczka to jeszcze
nie musisz brac lokowki, suszarki, i kilku szpejow ktorych nie
potrafie nawet nazwac, a ktore sa duze albo sporo waza.
A jak potrafisz ogarnac myslami te 30sek do przodu (planowania) to 50
koni styka. Jesli masz problem z planowaniem to faktycznie trza se
kupic jakies cos z milionem kucykow.
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
-
19. Data: 2009-12-10 07:24:21
Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>
Siemka
*** "Gawron"
I tak lepiej niz pod kolumne, jak przecietny posiadacz sporta.
Nie wiem - nie znam przecietnych posiadaczy sportow, za to poznalem kilku
kolumniarzy i troche chlopaki zapierdalaja - ale to pewnie wyjatki
potwierdzajce regule, jak n.p. Felkoszczak wsrod Czarnuchów...
T
-
20. Data: 2009-12-10 09:16:41
Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
Od: "Miszel" <n...@d...pl>
Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
news:a780i5dl9cl4ffofg5djtoge9o9h06t6ds@4ax.com...
> On Wed, 9 Dec 2009 03:30:56 -0800 (PST), Lukasz Baranski <g...@o...pl>
> A jak potrafisz ogarnac myslami te 30sek do przodu (planowania) to 50
> koni styka. Jesli masz problem z planowaniem to faktycznie trza se
> kupic jakies cos z milionem kucykow.
rany! co wy ciagle z tym planowaniem ?? To jakies nieporozumienie przeciez..
Po co sie kupuje Trampka? Przeciez nie do jazdy autostrada, do licha!
Moze wytlumacze obrazowo:
Czasami wybieram sie na moto z synem - on na jajku (prawie 90KM), ja -
wiadomo, na TA, moc tez wiadoma. Oba sa czerwone, ale to raczej nie ma
wplywu :)).
Specjalnie wybieram wtedy trasy wybitnie lajtowe (dla mnie), zeby to biedne
jajko dalo rade i nie potluklo skorupki. Po powrocie zawsze slysze: "tato,
bylo naprawde fajnie, tylko na drugi raz wybieraj trasy raczej bez dziur".
Zawsze wtedy odruchowo mysle: gdzie on, kurna, widzial tam jakies dziury -
rowami jechal, czy jak??
Na takiej trasie, to raczej on powinien planowac wyprzedzanie na 1 min.
naprzod, a nie ja! Te jego 40KM wiecej jest tam calkowicie bezuzyteczne.
Po co ten przyklad? Bo w naturalnym srodowisku Trampka inne pojazdy
poruszaja sie znacznie wolniej i ostrozniej od niego, a jego 50KM daje
zupelna swobode poruszania sie.
Ale i tak chcialoby sie poprobowac Afryki - nigdy nie mialem okazji.....
:)))
Zdrowko,
Miszel-->mbochen-at-izoo-krakow-pl