  • 1. Data: 2009-05-03 21:30:25
    Temat: Transalp - od czego ta czasza?
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    Heja,

    jak w temacie:

    http://tiny.pl/zl6m

    Czasza jakby rzezbiona z dwoch, tył i boczki od TA, a przód z lampą?
    Widziałem już taką lampę, ale za wuja nie pamietam w czym.

    Takiego malowania sie nie doszukałem w żadnym roczniku, niebieskie
    siedzenie, tarcza z tyłu i srebrny silnik to prawdopodobnie '99.

    Doczytałem, że niebieskie siedzenie i tarcza z tyłu to moze byc tez
    '92.

    Wiem, że ogólnie przewała, rzeźba, sciema, cena kosmos itp., ale ta
    lampa nie daje mi spokoju ;) Ktoś coś?

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 2. Data: 2009-05-04 05:46:27
    Temat: Re: Transalp - od czego ta czasza?
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Eskimos pisze:
> [...]
    > siedzenie, tarcza z tyłu i srebrny silnik to prawdopodobnie '99.
    >
    > Doczytałem, że niebieskie siedzenie i tarcza z tyłu to moze byc tez

    Może być przemalowany jubileuszowy:
    http://www.ta-deti.de/ta/pics/ta99.jpg

    Na pewno jest przemalowany, bo trza było dopasować do czaszy :). BTW:
    jest połączona z oryginalnymi bokami w jedną rzeźbę co może oznaczać
    kłopoty z plastikiem :) - żywica słabo sie trzyma tego plastiku, więc po
    wycieczce wyboistą drogą mogą się pojawić pęknięcia. A poza tym widać,
    że czasza zupełnie nie pasuje do zegarów, więc powstaje wątpliwość - czy
    poprzedni właściciel rzeźbił w celach tuningowych, czy dlatego, że
    musiał, bo oryginalna owiewka poszła w drzazgi.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 3. Data: 2009-05-04 08:09:46
    Od: a...@g...com

    On 3 Maj, 23:30, Eskimos <e...@t...pl> wrote:

    > Wiem, że ogólnie przewała, rzeźba, sciema, cena kosmos itp., ale ta
    > lampa nie daje mi spokoju ;) Ktoś coś?

    Przecież napisane że jubileuszowy model stąd oryginalny wygląd i
    cena ;-)

    --
    Artur

  • 4. Data: 2009-05-04 16:00:47
    Od: barted <b...@x...wp.pl>

    Eskimos pisze:

    > Czasza jakby rzezbiona z dwoch, tył i boczki od TA, a przód z lampą?
    > Widziałem już taką lampę, ale za wuja nie pamietam w czym.

    Lampa to IMO jakies CBR 125 z pierwszego wypustu. Czasza nie wiem.

    --
    Barted
    XJot

  • 5. Data: 2009-05-04 16:45:38
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Mon, 04 May 2009 18:00:47 +0200, barted <b...@x...wp.pl> wrote:

    >Lampa to IMO jakies CBR 125 z pierwszego wypustu. Czasza nie wiem.

    Łokurna, alem dinozaura wyciągnął spod ziemi ;)

    Thx.

  • 6. Data: 2009-05-04 19:03:18
    Od: barted <b...@x...wp.pl>

    Eskimos pisze:

    > Łokurna, alem dinozaura wyciągnął spod ziemi ;)

    A, bo se wreszcie czytnik skonfigurowalem tak, ze sie daje pisac.

    No i co? Nadal nie wiemy od czego ta czasza.

    --
    Barted
    Xjot

  • 7. Data: 2009-05-04 19:23:24
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Eskimos napisał(a):

    > Łokurna, alem dinozaura wyciągnął spod ziemi ;)

    Nooo... :) I caly czas z iksjota :)

  • 8. Data: 2009-05-04 19:32:59
    Od: barted <b...@x...wp.pl>

    zbigi pisze:

    > Nooo... :) I caly czas z iksjota :)

    Nic lepszego jeszcze nie wyprodukowano, to niby co by mialo byc ;).

    --
    Barted
    Xjot

  • 9. Data: 2009-05-04 22:18:18
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Mon, 04 May 2009 21:03:18 +0200, barted <b...@x...wp.pl> wrote:

    >No i co? Nadal nie wiemy od czego ta czasza.

    Ano nie wiemy. Kojarzę ten plastik na środku lampy, zawiniety pod
    spód. Pamietam, że to nawet rozbierałem kiedyś. Ale co to było, to
    nijak nie pomnę...

  • 10. Data: 2009-05-05 18:46:19
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    barted napisał(a):

    > Nic lepszego jeszcze nie wyprodukowano, to niby co by mialo byc ;).

    No ba! :)