    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tr?jnik do anteny satelitarnej - problem/zepsucie
    Date: Mon, 17 Jan 2011 23:24:05 +0100

    Antoni wrote:

    > Skoro nie ma przejścia to na jakiej to zasadzie działa i do czego służy.
    > W sklepie RTV/AGD powiedziano mi że jest to do satelity w takim razie
    > zgłupiałem teraz. Nie jestem elektrykiem myślałem cały czas że to działa
    > na takiej zasadzie jak trójnik do gniazdka elektrycznego. W takim razie
    > jak mogę rozdzielić sygnał na 3 przewody. Za dnia oglądam TV w
    > warsztacie a wieczorem w domu. Posiadam dwa dekodery są podpięte do
    > jednego przewodu trójnik by mi pozwalał uniknąć każdego dnia wpinania do
    > przedłużki.

    Niestety nie każdy musi się znać na wszystkim. A działa do normalnych anten
    telewizyjnych i kabla TV do rozdzielenia sygnału na 2 telewizory.
    A sygnał na 2 przewody możesz rozdzielić przełącznikiem do sygnałów
    satelitarnych. Trójnikiem nie zrobisz, bo tunery będą się gryzły. Albo daj,
    jak już ci ktoś napisał, twin-LNB i będziesz mógł nawet oglądać i tu, i tam.

    Waldek