    Date: Mon, 17 Jan 2011 23:13:31 +0100
    From: Antoni <b...@b...brak>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tr?jnik do anteny satelitarnej - problem/zepsucie

    > Tak. Zrozumienie, co ci kolega napisał. Nie musi być przejścia na DC. Nawet
    > jest bardzo prawdopodobne, że go tam nie ma. Kupiłeś nie to, co trzeba.
    > Zresztą, jak masz 2 odbiorniki satelitarne to łączenie trójnikiem nie jest
    > najlepszym rozwiązaniem.

    Skoro nie ma przejścia to na jakiej to zasadzie działa i do czego służy.
    W sklepie RTV/AGD powiedziano mi że jest to do satelity w takim razie
    zgłupiałem teraz. Nie jestem elektrykiem myślałem cały czas że to działa
    na takiej zasadzie jak trójnik do gniazdka elektrycznego. W takim razie
    jak mogę rozdzielić sygnał na 3 przewody. Za dnia oglądam TV w
    warsztacie a wieczorem w domu. Posiadam dwa dekodery są podpięte do
    jednego przewodu trójnik by mi pozwalał uniknąć każdego dnia wpinania do
    przedłużki.