eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTpsa Frame Relay i nowa usługa oparta prawdopodobnie o (V?)DSL.Re: Tpsa Frame Relay i nowa usługa oparta prawdopodobnie o (V?)DSL.
  • Data: 2007-12-22 17:52:22
    Temat: Re: Tpsa Frame Relay i nowa usługa oparta prawdopodobnie o (V?)DSL.
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od biznesówki tpsa uzyskałem informacje ze gdzies na luty / marzec 08
    > powinniśmy spodziewać sie
    > wprowadzenia usługi opartej o VDSL(dokładnie sam nie wiedział ale tkie
    > stwierdzenie padło) woluminy
    > dostępne to napewno 2 i 4MB, możliwe ze jeszcze 6 ale to juz nie jest
    > pewne.

    nie sądze zeby to miał być VDSL, to jest zbyt niestabilne..
    Jeżeli już, to zastosują wieloparowe modemy SHDSL które po stronie TP będą
    wpięte
    do switcha eth.
    Na 1 parze 4Mbity to nie problem symetrycznie o ile odległości są rozsądne.

    > Ogólnie ma to być tańsza anternatywa dla drogiego FR , której to brak
    > promocji tłumaczą jako że UKE
    > nakazało im wycofać promocje , że niby była poniżej kosztów świadczenia co
    > w sumie jak na cene
    > 850zł brutto za 2mb to mi tak jakos nie wyglada poniżej kosztów :) no ale
    > fakt ze w porównaniu z
    > ogólnym cennikiem to cena prawie o polowe niższa.

    a może jednak poniżej kosztów... Dla każdego FR zestawiali E1 do brzegowego.
    TP przed UKE wykazuje koszty łącz cyfrowych i jeżeli wyszło, ze za 2Mbity FR
    kasują
    mniej niż koszty które wykazują w UKE dla zestawienia kanału 2Mbit...
    No to wychodzi że dopłacają ;-)
    Jakby TP nie ciulała na kosztach to i mieli by mniej problemów ;-)

    Marcin