    From: majer <a...@n...ma>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Toyota Corolla Kombi E12 - elektryka
    Date: Wed, 09 Feb 2011 07:38:20 +0100

    > NIE WIERZĘ!
    > I dlaczego się nie przyznałeś do tego wcześniej, że miałeś wymienianą
    > klapę???????????? Ja pierdolę, dlaczego ludzi są tak bezmyślni, przecież
    > logiczne, że nic samo się zepsuć nie może, a jeśli? To wiadomo co mogło
    > pójść - żarówka, bezpiecznik, itd. To są pierwsze czynności jakie się
    > wykonuje... Grupę na 4 nogi postawił, bo ma awarie a nie opisał co było
    > robione w samochodzie zanim przestało działać... Ech!

    Samochód kupilem już z wymienioną klapą i nie wiedziałem czy wcześniej
    przeciwmgielne świeciło czy nie. Pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem
    miejsce gdzie były połaczenia instalacji z klapą. Wszystko było ok. Dla
    Twojej wiadomości dopiero potem napisałem na grupę jeśli to Cie tak
    bulwersuje. Jakbym nie sprawdzał przewodów tak jak poradził mi Yogi(n)
    to trudno byłoby mi dojść do tego że przewód, który ktoś wpiął do kostki
    jest od przeciwmgielnego. A czy ktoś tak podłączył przy wymianie klapy
    czy może wcześniej już tak było to tego już nie wiem.