  • Data: 2017-03-07 21:15:26
    Temat: Re: Towarzysze, pomozecie
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik n...@g...com napisał:

    > Dotacje jak to z nimi bywa biorą się znikąd ;-)
    >
    > Ktoś, gdzieś zapłaci za fanaberie!
    >
    > Włodek

    30.000pln za akumulator i tu jest bolączka,

    Dotacje? Są cały czas, w usa, u niemca i w PL dla niemca.
    Jak przychodzi nowa firma do PL czy Czechów zawsze zadaje pytanie
    rządowi, sypniecie 250.000pln za jedno miejsce pracy czy nie? Jak nie
    to pójdziemy tam gdzie sypną. Ostatnio też przyszli ale zostali
    posłani na drzewo, chcieli za dużo dopłat. Takie życie panie.

    Nie pytaj mnie czy dotacje na budowę fabryki/użytkowanie samochodu
    są dobre, nie wiem. Jakieś tam autobusy elektryczne pojawiają się w PL.