  • Data: 2011-01-18 12:44:05
    Temat: Re: Towar macany należy do macanta...
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur(m)" napisał:

    > Może sprzedawca przystojny...:):)

    Nie w moim typie, więc ciężko mi to ocenić ;-> Ale mozliwe, tam raczej nie
    zatrudniają ludzi o aparycji Quasimodo.
    Sprawa znalazła już swój finał, przedwczoraj udaliśmy się z koleżanką
    małżonką do otwartego już z powrotem Playzone w ZT. BTW: te nowe stanowiska
    obsługi obrzydliwe są, a siedziska dla klientów projektował jakiś fakir
    chyba. Inny (już nie tak przystojny) sprzedawca bez oporów przytargał z
    zaplecza aparat. Oczywiście biały, więc musiał drygać jeszcze raz. Po dobrym
    kwadransie wrócił ponownie, triumfalnie niosąc (ostatni - jak zapewnił)
    egzemplarz w normalnym kolorze. Włączył go bez żadnych oporów, nie
    protestował przeciwko włożeniu startera PF, ba - nawet pomógł zdjąć tę
    cholerną klapkę (co wbrew pozorom i rysunkom nie jest wcale takie proste).
    Żona wymacała go (w sensie telefon) na wszystkie strony, złosliwie strzeliła
    fotkę wystawionemu nieopodal stoisku Orange, stwierdziła, że o klasę lepsza
    niż z dotychczas używanego Viewty i po podpisaniu stosownych wzajemnych
    zobowiązań wyszliśmy, dzieląc po równo wyniesione z salonu łupy. W sensie
    żona wzięła telefon, ja cyrograf - nikt przecież nie twierdzi, że
    sprawiedliwie == po równo ;->.
    Czyli ta historia sprzed tygodnia to jednak jakiś lokalny folklor,
    nagabnięty w tej sprawie sprzedawca z ZT najwyraźniej nie uwierzył w relację
    z wizyty w Germanosie, jak mówił - nigdy się z takim podejściem nie spotkał.
    Bada nie Bada, Android czy Symbian - jak mamy, to włączymy i damy pomacać.
    Jako że telefon miałem w łapce tylko przez chwilę potrzebną na
    skomunikowanie z domową Wi-Fi, więc żadnej recenzji z użytkowania Samsunga
    723 raczej nie napiszę, ale ogólnie - może być. Co prawda zainstalowane w
    nim Google Maps uparcie wskazywało, że jesteśmy w Ljubljanie, ale poza tym
    wszystko działa jak trzeba i wbrew obawom związanymi z taktowaniem
    procesora - nawet się nie muli.

    JoteR