  • 21. Data: 2009-08-20 11:55:37
    Temat: Re: Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce.
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    mleko pisze:

    > Tia bedzie sie dzialo...
    > Czytajac na jakims forum jad saczacy sie na motocyklistow po blokadzie
    > na A4, przeczytalem jeden racjonalny komentarz, aby blokowac
    > wlascicieli/ustawodawcow, a nie ludzi wracajacych z pracy. W pelni sie z
    > tym zgadzam. Co da blokowanie autostrad? Tylko wiecej agresjii ze strony
    > puszkarzy. Wezcie przyklad z samoobrony. Tez blokowali na wszelkie
    > sposoby. Jakie bylo wasze nastawienie do tych blokad? Jak skonczyli? Co
    > osiagneli?

    chyba lekko nie zdajesz sobie sprawy, jednak, z tego co osiągnęli.
    osiągneli to, co chcieli. władzę. nie umieli z tego skorzystać, ale nie
    mów, że nic nie osiągnęli, bo to bezedura.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 22. Data: 2009-08-20 11:59:49
    Od: mleko <m...@m...ml>

    gildor wrote:
    > mleko pisze:

    > chyba lekko nie zdajesz sobie sprawy, jednak, z tego co osiągnęli.
    > osiągneli to, co chcieli. władzę. nie umieli z tego skorzystać, ale nie
    > mów, że nic nie osiągnęli, bo to bezedura.

    hehe, a co dala im ta wladza? Jak mozna odniesc ich sukcesy w ich
    "rzadzeniu" do rolnikow i jak bardzo ci rolnicy sa im wdzieczni?

    Pozdrawiam
    Mleko

  • 23. Data: 2009-08-20 12:04:33
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    mleko pisze:

    > hehe, a co dala im ta wladza? Jak mozna odniesc ich sukcesy w ich
    > "rzadzeniu" do rolnikow i jak bardzo ci rolnicy sa im wdzieczni?

    umiesz czytać? to przeczytaj raz jeszcze co napisałem i mnie o to nie
    pytaj, o co pytasz.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 24. Data: 2009-08-20 12:18:41
    Od: mleko <m...@m...ml>

    gildor wrote:

    > umiesz czytać? to przeczytaj raz jeszcze co napisałem i mnie o to nie
    > pytaj, o co pytasz.

    Nie powinienem sie odzywac, bo przeca jestes starym wyjadaczem, wiec
    sprzeciwiac sie , godzien nie jestem. Wybacz, ale pozwole sobie jeszcze
    cos napisac.
    Rozumiem, ze osiagniecie chwilowej wladzy/celu jest szczytem, wszelkimi
    metodami,a efekt koncowy to nieistotna sprawa?

    Pozdrawiam
    Mleko

  • 25. Data: 2009-08-20 12:30:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    mleko pisze:

> [...]
    > Rozumiem, ze osiagniecie chwilowej wladzy/celu jest szczytem, wszelkimi
    > metodami,a efekt koncowy to nieistotna sprawa?

    co może być większym osiągnięciem celu, niż zdobycie władzy? zdobycie
    władzy absolutnej? zdobyli władzę, ale byli na tyle durni, że nie
    potrafili z tego skorzystać. a może i skorzystali, ale dla siebie, a nie
    dla plebsu. jaśniej nie umiem.
    ergo, blokady im pomogły w zdobyciu władzy. tak czy nie?
    tak - miały więc sens
    nie - nie miały sensu

    EOT

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 26. Data: 2009-08-20 13:00:17
    Od: mleko <m...@m...ml>

    gildor wrote:
    y to nieistotna sprawa?

> [...]
    > dla plebsu. jaśniej nie umiem.
    > ergo, blokady im pomogły w zdobyciu władzy. tak czy nie?

    Pieprzysz od rzeczy.
    Zdobyli wladze (zakladajac, ze za pomoca blokad) i co z tego im
    pozostalo? Nic, chuj, kupa, procesy, wyroki, a rolnicy stojacy na
    blokadach, krzyczacy, ze niejaka łunia ich zabije, teraz
    korzystaja z kazdego ełrocenta tej "łunii", narzekajac ze niejaki
    Andrzej L. ich wykorzystal, a ogolnie to ciagle maja przejebane.

    Co społeczenstwo mowilo na ich temat i mówi nadal? Jak im te blokady
    wyszly na plus? Pytanie retoryczne.

    Co bedzie z blokadami autostrad przez motocyklistow ? No moze po
    kilkunastu blokadach, blokujac tysiace samochodow i kierowcow
    wkurwionych juz nie tylko na remonty i oplaty, uda sie osiagnac cel i
    motocyklisci beda placic nie 6.50, a 3.25 za np A4.
    Tylko pozniej nie placzcie, ze w korku ktos wam/nam nie zjezdza, a wrecz
    zajezdza, skoro przypomnial sobie, ze przez motocyklistow stal w korku,
    "a skoro ja stalem, to i oni tez moga".

    Nie znam se na politycy, rzadach i zarzadach, ale chyba lepiej blokowac
    osoby odpowiedzialne za dana sytuacje, a nie wszystkich jak leci. Mysle,
    ze szybko ktos takie osoby znajdzie i znajdzie sposob (legalny) na
    utrudnienie im zycia.
    Pozdrawiam
    Mleko

  • 27. Data: 2009-08-20 13:32:57
    Od: Arni <a...@N...spam>

    mleko pisze:
    > gildor wrote:
    > y to nieistotna sprawa?

    > Pieprzysz od rzeczy.
    > Zdobyli wladze (zakladajac, ze za pomoca blokad) i co z tego im
    > pozostalo?

    swiadomosc ze nie nadaja sie do rządzenia.
    Chcieli władzy to ja dostali a ze nie umieli zrobic uzytku to inna sprawa.
    I chyba dalej to na pl.soc.polityka ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 28. Data: 2009-08-20 13:44:54
    Od: mleko <m...@m...ml>

    Arni wrote:
    ku to inna sprawa.
    > I chyba dalej to na pl.soc.polityka ?

    Owszem, jesli chodzi o cala samoobrone, to mial byc przyklad, nie
    liczylem, ze temat sie rozwinie. Raczej druga czesc mojego poprzedniego
    postu, chyba tutaj pasuje.
    Pozdrawiam
    Mleko

  • 29. Data: 2009-08-20 14:04:03
    Od: "greg" <g...@f...com>

    >Ale my tu nie mamy czego blokować ...

    Zablokujmy ministerstwo jakieś. Infrastruktury, czy coś. Piknik zróbmy pod.
    Korek na maksa murowany to i zainteresowanie mediów sie znajdzie.

    A co, motyla noga! Mogą mi górnicy, stoczniowcy i inne przyjezdne miasto
    blokować, to i ja zablokuję. I klaksonem w ministra! Mam blisko, na
    Chałubińskiego rzut beretem.

    pozdro

    greg

  • 30. Data: 2009-08-20 15:23:30
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    Magic pisze:
    > Ale on nie jest płatny. Z płatnych to możemy jakis parking zablokować, o.

    Proponuje 5km/h przejechać al.Ujazdowskimi tylko nie w weekend bo tam
    nikogo nie będzie.
    ;)

    Pozdrawiam
    Rafał