  • 81. Data: 2010-01-13 13:22:30
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: "Qtec" <q...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:hikdcu$b95$1@inews.gazeta.pl...

    > SLusznie malpa wreszczaca spocona i to sam prezio i skandujace tlumy za
    > to sa calkiem normalne

    Skoro tak twierdzisz...?
    Ja natomiast uwazam, ze to co obejrzalem z twojego linka jest tak samo
    zabawne, o ile nie bardziej groteskowe i sekciarskie.
    Niewykluczone tez, ze Ballmer przed wyjsciem cos palil, bo dla mnie
    zachowuje sie jak opetany.
    Co prawda koldry od niego raczej bym nie kupil, jednak nie umniejsza to
    temu, ze klaskanie z pojawienia sie MMSow w Iphone oceniam jako skuche.

    >Osmieszasz sie krytykujac brawa developerow iz dostali API do MMS podczas
    >gdy wrzeszczaca malpe motywujaca czyms normalnym.

    Przyznam, ze troche trudno sie z toba dyskutuje, bo probujesz na sile
    wkladac w czyjes usta wypowiedzi, ktorych nie bylo, a ktore zapewne bys
    chcial by sie pojawily i potem sam to komentujesz.
    To tez jakby sekciarstwem lekko zalatuje :)

    pzdr
    Qtec

  • 82. Data: 2010-01-13 15:57:58
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 09/01/2010, 20:42:47 Jan Strybyszewski wrote:

    > Przewaga 3GSa
    > a) wbudowana pamiec 32GB
    > b) mnostwo oprogramowania dostepnego w sklepie
    > c) dluzsza praca na bateriach
    > d) jest o ponad 20 gram lzejszy
    >
    > oczywiscie moge wymieniac do znudzenia ale po co..

    no wymieniaj, narazie skupiles sie na rzeczach ktore maja wplyw na
    uzytkownika koncowego rzedu promila, prosze dalej, dalej szczegolnie
    prosze sie skupic na najbardziej istotnych sprawach vide specyfikacja
    techniczna & uzytkowosc... bynajmniej nie mam tu na mysli dmuchania
    laskom pod spodniczke...

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 83. Data: 2010-01-13 17:33:44
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > To dzialanie zgodnie z instrukcja jest teraz brzydkie i fe.
    Ty nie potrafisz pokonać checi kopania rozmówców? Czemu twierdzeniami
    próbujesz insynuować ze Twoje słowa są moimi pomysłami? JEśli mnie nie
    zrozumiałeś to zapytaj o co mi chodziło. W tym przypadku niepodoba mi
    sie ze skoro Aple twierdzi ze ma niebyć nawigacji to jej niema. ma
    niebyś drugiej bateri - niema. ma niebyć kalwiatury - niema. Inna sprawa
    ze za brak bateri są protezy, ograniczenia bt sie obchodi a nawigacje
    powstają. Sek w tym ze to Aple twierdzi jak i co ma działać TAKICH a
    kurat ograniczeni WM nie wnośi (nie twierdze ze niema innych, ale
    napewno nikt nie twierdzi ze to zaleta)
    > A moze nam opowiesz ile urzadzen z WM dostala kolejne wersje systemu
    > gratis poza Samsungami,
    Tego niewiem, miałem raptem 5 telefonów z wm, w tym raz soft z XDA. Tyle
    ze aby zmienić cos w iPhonie potrzebny jest soft producenta tylko i
    wyłącznie. zeby sprzęt z WM udawał iphona trzeba programu. zeby chodił
    pod linuksem trzeba linuksa( mało jest takich,wiem). zeby... itd. NIE
    TRZEBA błogosławiaństwa microsoftu, samsunga htc itd.

    > Oczywiscie negatywne, brak upgradow brak wsparcia.
    > Informuje kolege ze WM7 bedzie chodzil na 2 PLATFORMACH TYLKO i
    > Microsoft bedzie udostepnial poprawki i upgrady NIEZALEZNIE od
    > producentow i operatorow. Czyli dokladnie jak Apple :) dobre co ?
    niewiem czy to dobre. WM7 to dla wielu z nas odległa przyszłość.
    niestety w Polsce 1000 pierwszych nabywców urządzeni z wm7 nie bedzie
    miało pojęcia co dostają do reki. taki telefon z dotykiem i na dodatek
    wolno działa. Dopiero jak stanieją to ktoś coś zacznie grzebac. potem
    pogadamy.

    > Mialem Samsunga i600 z dwoma bateriami .... i wiesz co jakos nigdy nie
    > uzylem tej drugiej bo albo jej nie zabralem albo byla nie naladowana.
    No to jesteś gapek! ja zawsze mam naładowana baterie przy sobie.

    > WM7 ma dwie platformy sprzetowe i to jest wszystko.
    Niech sobie ma. Narazie za 600zł kupisz na allegro telefon z WM i
    legalną automapą. Kiedy w tej cenie bedzie android/iPhone z porównywalną
    nawigacją? Kiedyś napewno. kiedy? dla mnie im szybciej tym lepiej.
    JEdnak plucie na urządzenia z WM i zachwalanie wad konkurencji
    doprowadzi do wzrostu antagonizmów i ODDALI ów oczekiwany moment.

    ToMasz

  • 84. Data: 2010-01-13 17:46:42
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Qtec pisze:

> [...]
    > chcial by sie pojawily i potem sam to komentujesz.
    > To tez jakby sekciarstwem lekko zalatuje :)
    w 100% sie z kolegą zgadzam!
    ToMasz

  • 85. Data: 2010-01-13 18:18:41
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl>

> [...]
    > mogło by nie być bo ludzi sobie radzili bez tego. Tylko że jakby wtedy
    > nam spamowano telefony? ;-) Ja - w odróżneniu od Ciebie - z MMS-ów
    > korzystam regularnie. Wygodnei jest mi na zakupach zrobić fotkę czegoś
    > na półce i zapytać żony czy to jest dokładnie to o co jej chodzi.
    > Wiem, moge zrobić fotkę i ją FTP-em wysłać na serwer albo mailem.
    > Tylko że to jest dodatkowa komplikacja bo wymaga dodatkowej roboty a
    > jeśli odbiorca nie ma w telefonei skonfigurowanej poczty czy
    > przeglądarki to już się robi bardzo upierdliwe.

    Równie dobrze może nie mieć skonfigurowanych MMS'ów

  • 86. Data: 2010-01-13 18:20:07
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>

    > Problem w tym że równie dobrze nie wiemy czy odbiorca ma skonfigurowane
    > mms-y i
    > czy w ogóle ma telefon odbierający mms - tak samo jak emaile. Przy czym
    > jak
    > mamy adres email odbiorcy to znaczy że on jednak tego maila ma,

    Wtedy nie wiadomo czy używa terminala graficznego.

  • 87. Data: 2010-01-14 08:24:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Viking pisze:

> [...]
    > prosze sie skupic na najbardziej istotnych sprawach vide specyfikacja
    > techniczna & uzytkowosc... bynajmniej nie mam tu na mysli dmuchania

    No wybacz ale mijasz sie z prawda i nie masz zielonego pojecia o
    uzytkownikach.

  • 88. Data: 2010-01-14 08:35:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > JEdnak plucie na urządzenia z WM i zachwalanie wad konkurencji
    > doprowadzi do wzrostu antagonizmów i ODDALI ów oczekiwany moment.

    Ja wiem ze ta Nawigacja to wasz ostatni konik ktorego bedzie ujezdzac az
    do wyjscia Automapy na Androida i Iphona. Ale wybacz... poki co WM nie
    radzi sobie z 20 zainstalowanymi aplikacjami. System zabagnia sie z dnia
    na dzien by efektownie eksplodowac w postaci hard resetu.

    Naprawde Microsoft idzie droga Apple/Googla stad wlasnie jest
    Marketplace czy MyPhone. Architektura WM rozsypie sie jak domek z kart
    przy istnieniu Marketplace. APlikacje moga za duzo... i to wszystko
    jakos dzialo bo przecietna liczba aplikacji w telefonie z WM to 2-3.

    Gdy ruszyl Marketplace, WM zaczynaja sie zwyczajnie sypac jak domki z
    kart. I naprawde nie masz co bronic WM6.5 bo to bez sensu sam MS
    polozyl na tym krzyzyk i zamierza to pochowac. A WM7 bedzie DOKLADNIA
    wedle filozofi Androida. Za 600zł kupie G1 i Magica oraz iphona 2G.

    Konkurencja nie ma wad ma ... inna filozofie... ktora czyni pewne
    niedogodnosci, jak ujezdzana do bolu wada.... bo aplikacja latarka nie
    moze rozjasnic ekranu .... . Kazda aplikacja na Androida ma Manifest w
    ktorym explicite jest wymienione do JAKIS czesci danych chce miec dostep
    w WM hulaj dusza piekla nie ma. Kazda aplikacja moze np grzebac sobie w
    kontaktach, mailach do woli,

  • 89. Data: 2010-01-14 10:16:46
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > przy istnieniu Marketplace. APlikacje moga za duzo... i to wszystko
    > jakos dzialo bo przecietna liczba aplikacji w telefonie z WM to 2-3.

    Buhahaha, jakbym miał mieć 2-3 aplikacje zainstalowane na WM, to bym
    sobie dupy nie zawracał, tylko kupił jakiegoś SE W880! Aplikacji mam
    grubo ponad 20 zainstalowanych a HR robię raz na jakiś czas, tak samo
    jak robię reinstalację dużegó Windowsa raz na jakiś czas.

> [...]
    > polozyl na tym krzyzyk i zamierza to pochowac. A WM7 bedzie DOKLADNIA
    > wedle filozofi Androida. Za 600zł kupie G1 i Magica oraz iphona 2G.

    Oba z nawigacją?

> [...]
    > ktorym explicite jest wymienione do JAKIS czesci danych chce miec dostep
    > w WM hulaj dusza piekla nie ma. Kazda aplikacja moze np grzebac sobie w

    I tu właśnie leży piękno WM. Ty już jesteś ograniczony i nie chcesz mieć
    pełnej swobody, Ty kochasz ograniczenia, a ja kocham swobodę.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 90. Data: 2010-01-15 17:46:52
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 14/01/2010, 08:24:26 Jan Strybyszewski wrote:

    > No wybacz ale mijasz sie z prawda i nie masz zielonego pojecia o
    > uzytkownikach.

    ups, moj blad, dalem ci uliczke w ktoram mozna uciec i skozystales,
    teraz juz nigdy sie nie skupimy na meritum:(
    a przyczyna tego jest prosta...
    nie masz zadnych argumentow za iPhonem procz jednego ze jest to trendy
    gadged ale tak naprawde kolo phona czy smartphona nie moze sobie stanac
    i obojetnie ile wody tu wylejesz FAKTOW nie zmienisz:)