  • 1. Data: 2010-01-05 23:59:57
    Temat: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    http://tinyurl.com/ydkvkzj

    Zwroccie uwage ktore miejsce zajal iPhone, a ktorego tak niedawno
    porownywano na tej grupie do Ferrari ( patrz watek" Uzytkownicy
    iPhone są chorzy psychicznie" ). Okazuje sie, ze glupie ludziska
    wola jednak volkswageny :)

    BTW. Szkoda tylko, ze nie pokazano w artykule pelnej listy rankingu
    telefonow z podzialem na poszczegolne kategorie.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 2. Data: 2010-01-06 08:20:37
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    VomitroN pisze:
> [...]
    >
    > BTW. Szkoda tylko, ze nie pokazano w artykule pelnej listy rankingu
    > telefonow z podzialem na poszczegolne kategorie.

    Moglbys sie nie oszmieszac pokazujac "herezje redakcji bioracej kase od
    Microsftu i Googla" i serwis ktorego nikt na swiecie nie zna jakies tam
    Omnio ? Sam tytul artykulu to bzdura. Jesli popularne to chyba
    wielkosc sprzedazy jest kryterium.

    Wiec wybacz ale wyciagnales fajnego kroliczka z kapelusza. A na
    www.ranking.pl tylko iphone sluzy do internetu WMow brak w pierwszej
    dwudziestce czy to znaczy ze
    a) WM nie nadaje sie do internetu
    b) uzywaja go golodupce ktorych nie stac na transmisje danych
    c) sluzy tylko do wodotryskow

  • 3. Data: 2010-01-06 09:12:28
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Microsftu i Googla" i serwis ktorego nikt na swiecie nie zna jakies tam
    > Omnio ? Sam tytul artykulu to bzdura. Jesli popularne to chyba wielkosc

    Uderz w stol...
    Ze pierwszy skomentujesz ten temat, wiedzialem na 100%.
    Mialem jedynie ochote sprawdzic, jak dalce mozna polegac na czujnosci
    pieniacza.

    Jadnak wybacz, ja nie czuje sie na silach dyskutowac z kims, kto z piana na
    ustach, podpierajac sie bzdurami, zachwala telefon, ktorego nie byl nawet
    nigdy wlascicielem.

  • 4. Data: 2010-01-06 09:18:40
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    VomitroN pisze:

> [...]
    > ustach, podpierajac sie bzdurami, zachwala telefon, ktorego nie byl nawet

    Zabawny ale jednak trol z Ciebie. Piszesz takie herezje ze glowa boli.
    Nigdy nie zachwalalem iphona ani nikogo do niego nie przekonywalem.
    Pisalem jednynie iz iphone jest lepszy, tak poprostu, zwyczajnie lepszy
    od kazdego WMa.

  • 5. Data: 2010-01-06 09:36:15
    Od: "Yaro" <y...@o...pl>

    > Nigdy nie zachwalalem iphona ani nikogo do niego nie przekonywalem.
    > Pisalem jednynie iz iphone jest lepszy, tak poprostu, zwyczajnie lepszy

    No to się zaczyna.
    Ale widzę "małą" niekonsekwencję w wypowiedzi

    Jarek Cz.

  • 6. Data: 2010-01-06 09:44:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Yaro pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No to się zaczyna.
    > Ale widzę "małą" niekonsekwencję w wypowiedzi

    Nie mowie KUP IPHONA. Mowie tylko ze jest lepszu od WM.
    iphone nie kazdemu zapasuje i nie jest NAJLEPSZY dla kazdego.
    Jest jednak lepszy od WM. Jak widac z toku rozumowania jest ionny system
    ktory jest w kilku rozwiazaniach lepszy od iphona

  • 7. Data: 2010-01-06 11:15:54
    Od: Morek <j...@g...pl>

    Ja tez mowie, ze Iphone jest lepszy od W.M. bo mozna na nim zainstalowac
    Auto Mape i tu tkwi sila jabluszka....Migam sobie po Polszy i Ewropie z
    bilasem za szyba i A.M. i nic a nic nie place za uzywanie mapy...-;)))))

  • 8. Data: 2010-01-06 11:27:36
    Od: "op23" <o...@r...pl>

> [...]

    > Nigdy nie zachwalalem iphona ani nikogo do niego nie przekonywalem.
    > Pisalem jednynie iz iphone jest lepszy, tak poprostu, zwyczajnie lepszy od

    Jakby był lepszy od każdego z WM to wszyscy by go używali zamiast telefonów
    z WM. Widać nie jest.

  • 9. Data: 2010-01-06 11:28:48
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl>

    > Nie mowie KUP IPHONA. Mowie tylko ze jest lepszu od WM.
    > iphone nie kazdemu zapasuje i nie jest NAJLEPSZY dla kazdego.
    > Jest jednak lepszy od WM.

    WM to system operacyjny, IPhone to sprzęt. Co tu porównywać ?!

  • 10. Data: 2010-01-06 12:18:39
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    VomitroN wrote:
> [...]
    >>

    > Jadnak wybacz, ja nie czuje sie na silach dyskutowac z kims, kto z
    > piana na ustach, podpierajac sie bzdurami, zachwala telefon, ktorego

    ale to chyba świadczy o bezstronności?
    Znasz takie trudne słowo?

    Janek, tak trzymaj. Jesteśmy z tobą :)