  • Data: 2012-04-23 18:19:22
    Temat: Re: To teraz wawka bedzie miała mega drogi...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-23 17:55, J.F pisze:
    > Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości
    (...)

    > Nie wiem o ktorym mowa,

    W topicu jest ten nowy warszawski, co to patrzy w każda stronę
    i notuje różne rzeczy :)

    > ale ponoc przybyl w stolicy taki co lapie za
    > predkosc i za czerowne i w cztery strony swiata, wiec moze i
    > bezpieczenstwu.

    Z tego co piszą to większość mandatów jest za czerwone, od
    czasu instalacji nie było wypadku, a liczba wykroczeń spadła o 85%.
    Niem wiem co prawda z czym to porównywali, ale brzmi ładnie :)

    > Nie mowie ze 50 nalezy jechac, ale 100 po miescie to chyba za duzo :-)

    Tam jest 60, od ilu łapie - nie wiem, ale potrafi jw. (czerwone), pasy,
    telefony :) Bezpieczniej jest i to czuć nawet na oko, a jeżdżę
    regularnie.