  • Data: 2013-03-06 10:10:02
    Temat: Re: To sobie pojeździł
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 05 Mar 2013 23:25:12 +0100, scobowski

    > No nie umiemy.

    Zależy co rozumieć przez "umiemy". Jeździć umiemy, problem w tym, że część
    przy tym nie myśli -- w większości jest to wynik samolubstwa. Weźmy tego
    pacjenta: http://www.youtube.com/watch?v=refRtnUDX7Q

    Zamiast blokować pas na zakazie zatrzymywania, mógł się zatrzymać chwilę
    wcześniej, albo nieco później, gdzie są wyłączone z ruchu pasy (budowa).
    Ale po co? Niech inni się martwią.

    BTW Zanim mu prawie w dupę nie wjechałem na wiadukcie, to nie zwróciłem
    uwagi na wcześniejsze wyczyny. Dopiero przy montowaniu filmu zauważyłem jak
    jechał. :P

    --
    Pozdor Myjk