  • Data: 2014-04-11 20:37:41
    Temat: Re: To norma, że Androidowe urządzenia restartują się..
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." gpjekqc7rna4$.1kcz4d29u9yki$....@4...net

    > Zebys ty wiedzal jak drogi samsung sie grzeje ...
    > choc nie restartujei nie zawiesza ...

    Overmax nie grzeje się tak mocno, ale lekko -- tak.
    Przez chwilę myślałem, że to nie jest metalowa obudowa -- właśnie
    z powodu lekkiego nagrzania się. Myślałem, że nagrzała się od rąk,
    nie od wewnątrz.

    -=-

    Sens czytania recenzji internetowych...

    Jasność ekraniczna:

    () Monster 430 Pentagramu -- nie więcej niż 294 nitów
    (nie piszą, jakiej średnicy są te nity)
    () Overmax, którego katuję -- 300 nitów
    (wiadomo -- większa powierzchnia, więc i więcej mocowań)
    () Lenovo 6000 -- 323 nity, ale rozkład nitów nierównomierny
    (wszystko jasne -- przy brzegach jest mniej nitów niż
    na środku, bo tam są ręce wzmacniające konstrukcję)

    -=-

    Na moje oko Monster 430 jest setki razy jaśniejszy
    od Overmaxa, choć ciemniejszy niż Ace. :) I jak tu
    dać wiarę ludziom trzymającym się nitownic?

    http://www.gsmmaniak.pl/209224/test-pentagram-monste
    r/

    -=-

    Porównywałem jasności z różnych stron WWW, przekazane
    przez różnych recenzentów, badających zapewne różnymi
    metodami i różnymi przyrządami, podających jasność
    w różnych jednostkach, które przenitowałem za pomocą
    tego skomplikowanego urządzenia:

    http://www.translatorscafe.com/cafe/EN/units-convert
    er/luminance/10-1/nit-candela%2Fmeter%C2%B2/

    ale mam nadzieję, że sprawnie posługiwałem się nim...

    Szukanie informacji jest niebezpieczne -- w sieci
    natknąłem się albowiem na różne formy bestialstwa:

    http://www.tablettest.pl/news/monster-m7-nowa-7-calo
    wka-za-149-w-sieci-walmart/

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'