  • 31. Data: 2018-11-26 12:05:08
    Temat: Re: To jest k@rwa tupet
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-22 o 00:35, kk pisze:

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że działają?
    A nie działają? jaka szansa jest dostać surowy mandat za np: +20 u
    Niemczech, Norwegi, Dani, Szwecji, Anglii a u nas? i w związku z tym
    jaka jest liczba ofiar wypadków tam a u nas?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 32. Data: 2018-11-26 12:55:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    >A nie działają? jaka szansa jest dostać surowy mandat za np: +20 u
    >Niemczech, Norwegi, Dani, Szwecji, Anglii a u nas? i w związku z tym
    >jaka jest liczba ofiar wypadków tam a u nas?

    Za +20 to w Niemczech surowego mandatu nie dostaniesz, chyba nawet
    mniejszy niz u nas.
    A wypadkow mniej niz u nas !

    Dodaj jeszcze, ze na wielu autostradach nie dostaniesz mandatu, bo
    ograniczenia nie ma ... i sa w sredniej europejskiej jesli chodzi o
    wypadki.

    Ale to musi byc naprawde +20, bo za +21 jest 1 punkt karny, a mozna
    ich miec tylko 7 i kasuja sie powoli.

    A przy +31 zabieraja PJ na miesiac.
    I to dziala ... ale tylko czesciowo :-)

    J.

  • 33. Data: 2018-11-26 17:22:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-11-2018 o 12:05, Janusz pisze:

    > A nie działają? jaka szansa jest dostać surowy mandat za np: +20 u
    > Niemczech, Norwegi, Dani, Szwecji, Anglii a u nas? i w związku z tym
    > jaka jest liczba ofiar wypadków

    Świat nie jest zerojedynkowy, a związek miedzy wysokością mandatu a
    liczbą wypadków jest więcej niż luźny.

    Kultura jazdy i ilość dróg wysokiej klasy, ma na to zdecydowanie większe
    przełożenie.

    W drogowej dziczy, sama wysokość mandatów niewiele zmieni, nie zrobi z
    Rosji drugiej Szwecji.

  • 34. Data: 2018-11-26 17:36:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2018 o 12:00, Janusz pisze:

    > Dopiero teraz wyraźnie to wyartykułowałeś :)

    Nieprawda. "Źle się wyraziłem. To źle, że jeździ źle. "

    Shrek.

  • 35. Data: 2018-11-26 17:58:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2018 o 17:22, Cavallino pisze:

    > Świat nie jest zerojedynkowy, a związek miedzy wysokością mandatu a
    > liczbą wypadków jest więcej niż luźny.

    Przede wszystkim u nas mandat to nie jest ani powód do zastanowienia ani
    nauczka, ale po prostu pech. Ja na przykład jeźdzę w granicach średniej
    warszawskie - czyli zgodnie z ograniczeniami ale w milach. Dwa mandaty -
    jeden za 70 koło szkółki (leśnej) jedena za skręt na zakazie, a w
    zasadzie za odmowę wręcxzenia łapówki.

    Shrek

  • 36. Data: 2018-11-26 20:22:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 17:58, Shrek pisze:

> [...]
    > warszawskie - czyli zgodnie z ograniczeniami ale w milach. Dwa mandaty -
    > jeden za 70 koło szkółki (leśnej) jedena za skręt na zakazie, a w
    Ale tak to prawie każdy kierowca jeździ, ja też nie wlokę się 50/50 ale
    ta baba
    trochę bardziej narozrabiała niż 70/50 i o to chodzi, potem trafisz na
    taką lub podobną
    która wyprzedza na 3 bo "kobiety mają pierwszeństwo" i w dupie ma że ty
    musisz przez nią zwiedzać rowy. Albo jak teraz w Bielsku-B na
    Krakowskiej się dzieje, duża część jest remontowana i na tym odcinku
    jest jednokierunkowa i jest to dość spory kawałek, szanse
    przejechania pod prąd prawie zerowe, nie ma dnia żeby jakiś debil nie
    próbował jej tak pokonać, i to nie tylko osobówki ale ciężarówki tak
    samo, aż się jedna nawet utopiła w rowie, oczywiście objazdy są
    wyznaczone i pierdylion informacji jest o zakazie.
    A potem inni z tego powodu cierpią bo droga się blokuje na kilka godzin.

    https://www.facebook.com/bielskiedrogi/photos/a.3788
    36235624159/1154683781372730/?type=3&theater

    https://www.facebook.com/bielskiedrogi/photos/a.3788
    36235624159/1154513951389713/?type=3&theater

    https://www.facebook.com/bielskiedrogi/photos/pcb.11
    53218164852625/1153218124852629/?type=3&theater

    https://www.facebook.com/bielskiedrogi/photos/a.3788
    36235624159/1150787038429071/?type=3&theater

    " Przecież niektórzy robią to z premedytacją.. Dziś jeden wolał na CB
    czy faktycznie jest zakaz to powiedziałem, że tak i jego odpowiedź :
    A chu... Nie będę nadrabiał 50km.."

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 37. Data: 2018-11-26 20:39:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2018 o 20:22, Janusz pisze:

    > Ale tak to prawie każdy kierowca jeździ, ja też nie wlokę się 50/50 ale
    > ta baba

    No i właśnie dlatego, ze tak jest to mandat traktuje się jak pech.
    Stawia się ograniczenia z dupy, łapie losowych ludzi, żadnego z tego
    pożytku.

    Przez lata tłumaczyli, że w tunelu na wisłostradzie musi być 50,
    postawili radar z dupy wcześniej z 50 i tłumaczyli że jest niezbędny, bo
    wszyscy jeździli 70, potem jarali się ilu to tysiącom ludzi miesięcznie
    (a szło w dziesiąt) nalezałoby odebrać prawko za tunel. W końcu radar
    zrobili na 70 a w tunelu też ma być 70. I co - przez 5 lat było bez
    sensu, ale urzędasy upierały się że tak trzeba.

    Shrek

  • 38. Data: 2018-11-26 22:42:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 20:39, Shrek pisze:

    > No i właśnie dlatego, ze tak jest to mandat traktuje się jak pech.
    > Stawia się ograniczenia z dupy, łapie losowych ludzi, żadnego z tego
    > pożytku.
    To że wiele znaków było z dupy to wiem doskonale,
    służyły do łapania jeleni, ale nie o tym mowa.
    Baba jezdziła tak
    "Wykroczenia widoczne na filmie, to:
    wyprzedzanie na przejściu dla pieszych
    niestosowanie się do znaku "linia podwójna ciągła"
    niestosowanie się do znaku C-9, nakazującego jazdę z prawej strony znaku
    naruszenie obowiązku "jazdy prawostronnej "

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 39. Data: 2018-11-27 17:15:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >większe przełożenie.
    >W drogowej dziczy, sama wysokość mandatów niewiele zmieni, nie zrobi

    Mowisz, ze rosyjskie lapowkarstwo nie pozwoli ?

    Bo jak Szwedzi wprowadzili te kulture ?

    Co by Ciebie sklonilo do przestrzegania 100 na autostradzie ? :-)

    J.

  • 40. Data: 2018-11-27 19:35:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-11-2018 o 17:15, J.F. pisze:

    > Mowisz, ze rosyjskie lapowkarstwo nie pozwoli ?
    >
    > Bo jak Szwedzi wprowadzili te kulture ?

    W tradycji nordyckiej i aglosaskiej skłonność do łamania wszelkich
    możliwych Zasad jest mniej powszechna, więc pytanie czy w ogóle musieli
    coś wprowadzać?

    Nawet chuligańskie wybryki, dewastacje czy śmiecenie, jest jakby
    zauważalnie mniejsze, niezależnie od kar które za to grożą.