  • 31. Data: 2022-10-16 08:30:55
    Temat: Re: To jest Firma!!
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 13.10.2022 o 14:44, _Master_ pisze:

    > Nie dostrzegasz analogii?
    > Nie wiesz co to lejek?
    > Czy nie wiesz jak korzystać z serwera news?

    Przesuńcież ach przesuńcież, dobry człeku.

  • 32. Data: 2022-10-17 13:19:53
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.10.2022 o 08:30, trybun pisze:

    > Realizują jedno i drugie. Najbliższy przekaźnik Minusa i Play - około
    > 10km, Orange - 8km, T-M - 350m. Poza tym w przypadku takich prezentów
    > nie ma mowy o jakichkolwiek stratach finansowych firmy.

    Co klienta obchodzą straty finansowe firmy lub ich brak?

    > Z powodu? Przecie to nie oni wymuszają podawanie im dokładnych swoich
    > danych. A skoro je mają to dlaczego by mieli ich nie wykorzystywać. I
    > jeszcze raz - to nie oni są winni obdzierania swojego klienta z listka
    > figowego.

    Dlatego, że nie otrzymali zgody na używanie ich.

    > Licz się ze słowami i uzasadnij.

    Prawda kole w aureolę.

    > Ja wybrałem ze względu na najlepsze warunki. Prezenty to tylko taki miły
    > dodatek z ich strony.

    Prezenty od firm to zwykłe wypaczenie.

  • 33. Data: 2022-10-18 11:14:42
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 17.10.2022 o 13:19, ii pisze:

    > Co klienta obchodzą straty finansowe firmy lub ich brak?

    Przecie to ty ubolewałeś nad stratami firmy dającej prezenty..

    > Dlatego, że nie otrzymali zgody na używanie ich.

    Tu byś chyba musiał sobie to extra zastrzec.  Ale chyba zdajesz sobie
    sprawę jak niepoważnie wyglądałby twój pozew? "Nieupoważnieni użyli
    moich danych osobowych aby mi przesłać prezent"..

    > Prawda kole w aureolę.

    Nie, to nie prawda, a twoje osobiste preferencje nielubiącego dostawać
    prezentów. Inni powinni i są wdzięczni za takie informacje.

    > Prezenty od firm to zwykłe wypaczenie.

    W sumie każdy prezent to wypaczenie, jednak panuje taki obyczaj i ja
    choć nawet bym nie pomyślał aby sprawiać prezenty innym, a zwłaszcza
    firmom, to nie mam nic przeciwko ich przyjmowaniu.

  • 34. Data: 2022-10-19 21:50:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.10.2022 o 11:14, trybun pisze:

    > Przecie to ty ubolewałeś nad stratami firmy dającej prezenty..

    Nic o stratach nie było.

    > Tu byś chyba musiał sobie to extra zastrzec.  Ale chyba zdajesz sobie
    > sprawę jak niepoważnie wyglądałby twój pozew? "Nieupoważnieni użyli
    > moich danych osobowych aby mi przesłać prezent"..

    Wręcz przeciwnie. To raczej dokladnie odwrotnie działa.

> [...]

    > choć nawet bym nie pomyślał aby sprawiać prezenty innym, a zwłaszcza
    > firmom, to nie mam nic przeciwko ich przyjmowaniu.

    No właśnie nie ma takiego obyczaju. Firmy robią prezenty swoim klientom
    w dobrowoknych programach lojalnościowych a nie ze zwykłej umowy.

  • 35. Data: 2022-10-24 15:51:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 Oct 2022 10:48:18 +0200, trybun wrote:
    > Gdzie innym operatorom do T-Mobile, nie dość że składają życzenia
    > urodzinowe to jeszcze nie zapominają o prezencie! 15GB transferu z

    A pozwoliles przetwarzac swoje dane osobowe ? :-P

    > życzeniami. A ja się użerałem przez tyle lat z np Orange..

    https://biuroprasowe.orange.pl/informacje-prasowe/im
    ieninowo-urodzinowe-prezenty-od-orange/

    Usluga co prawda juz nie dziala ...
    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-
    uslugi/orange-zamyka-usluge-urodziny

    ale tak po prawdzie - jak ktos ma dobrze dobrany abo/pakiet, to po co
    mu taki prezent ... zrobiliby 100%, albo choc 50% rabatu na fakture
    :-)

    J.

  • 36. Data: 2022-10-28 15:50:35
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 24.10.2022 o 15:51, J.F pisze:
    > A pozwoliles przetwarzac swoje dane osobowe ? :-P

    Zdaje się że nie ma wyboru, i nie tylko w telekomach ale np przy
    świadczeniu usług medycznych musimy wyrażać zgodę na takie
    przetwarzanie. Tak że Twoje pytanie jest zupełnie bezprzedmiotowe.

> [...]
    >

    > ale tak po prawdzie - jak ktos ma dobrze dobrany abo/pakiet, to po co
    > mu taki prezent ... zrobiliby 100%, albo choc 50% rabatu na fakture

    Nawet nie słyszałem o okolicznościowych prezentach od Orange. Także nie
    bardzo mogę sobie wyobrazić prezentów od firmy która nie potrafi, nie
    chce dać w promocji czegoś co dałoby się wykorzystać. Od czasu do czasu
    rzucają po parę GB które klient może wykorzystać tylko gdy ma pusty
    licznik. NIGDY więcej interesów z żabojadami.