    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: To jakis nowy trend?
    Date: Mon, 9 May 2011 21:15:20 +0000 (UTC)

    On 2011-05-09, Pete <n...@n...com> wrote:

    > Rozumiem ze w PL jest inaczej, ale tu w USA jazda na długich na
    > motocyklu w dzień jest wymagana prawem, i uważam, że to nie jest zły
    > pomysł, bo przynajmniej trochę pomaga kierowcom samochodów dojrzeć
    > motocyklistę. Kultura jazdy tutaj jest zerowa. Kierowcy w ogole nie
    > zwracaja uwagi na innych (juz nie mowiac zwracaniu uwagi na
    > motocyklistow), nie sygnalizują swoich zamiarow, blokują lewy pas. Jak
    > takiemu bucowi mignie cos w lusterku, to tylko na dobrze to wszystkim
    > wyjdzie.

    Spojrzalem w Dowod Osobisty i pisze tam Polska a nie USA.

    > Jeżdzę i motocyklem i samochodem, i nigdy w biały dzień motocyklista na
    > długich mnie nie oślepił ani nie "wkurwił".

    A mnie wkurwia bo gdy sie robi szarowka to jada dalej na dlugich i jebia
    po oczach tak ze nie widze co jest za nim bo przestaje to obserwowac
    zeby mnie nie razilo. Bardzo pomocne gdy np. po jego przejechaniu ktos
    zechce przebiegnac przez jezdnie a ja go dostrzege przed moimi kolami.

    --
    Artur
    ZZR 1200