  • Data: 2011-10-02 17:10:23
    Temat: Re: To co Apple ogłosi we wtorek? :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1vyrmsdbvzu2s.1ac9k6hfr72ih.dlg@40tude.net...

    > No to co - spiszmy te wady poprzedniego modelu i zobaczmy czy poprawia :-)
    >
    > 1. brak gniazda karty pamieci,
    > 2. brak radia FM,
    > 3. brak klapki baterii
    > 4. brak nawigacji
    >
    > I czekamy na sprawozdanie Pszemola co tym razem uznano za wiekopomne
    > osiagniecia :-)

    Nie jestem jasnowidzem a mimo to mogę Ci z pewnością bliską 100%
    powiedzieć że nowy iPhone nie będzie miał ani gniazda karty pamięci,
    ani klapki do baterii. Co do radia FM to też szczerze wątpię, ale może
    tu nas Apple zaskoczy. A co do nawigacji to przecież nie oczekuj tego
    od Apple że napisze Ci aplikację do nawigacji - tą rolą zajmują się firmy
    takie jak TomTom, Garmin i one już od dawna oferują applikacje
    nawigacyjne na te telefony a że Polska jest na skraju świata i jest po
    macoszemu przez te firmy traktowana? No cóż. Zawsze możesz siąść
    z kolegami i napisać program nawigacji po Polsce samemu i kosić
    tą straszną kasę z tego jakże dochodowego przedsięwzięcia :-)