  • 21. Data: 2009-03-14 10:19:15
    Temat: Re: TnK, nSport - kiepski sygnał z transpondera
    Od: Mane <m...@w...pl>

    pawell32 pisze:

    > tak pokazuje tuner, ale jak czasza mniejsza niż 80, to mogą wystąpić
    > problemy. mierzyłem dziś, zakładając ant. 80 i sygnał jest wyraźnie
    > słabszy, ale dla tunera wystarczający.

    To jakas kpina zeby to komfortowego ogladania TV byla potrzebna tak duza
    antena :)

  • 22. Data: 2009-03-14 11:29:14
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To jakas kpina zeby to komfortowego ogladania TV byla potrzebna tak duza
    > antena :)

    sie przeprowadz na zachód będziesz potrzebował mniejsza. :)

  • 23. Data: 2009-03-15 12:43:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To jakas kpina zeby to komfortowego ogladania TV byla potrzebna tak duza
    > antena :)

    Ale czego się spodziewać można po ITI?
    Czy oni umieją COKOLWIEK zrobić porządnie?

  • 24. Data: 2009-03-15 17:13:50
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Mane" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale czego się spodziewać można po ITI?
    > Czy oni umieją COKOLWIEK zrobić porządnie?

    pewnie.
    zmień konwerter to pogadamy.
    a nawiasem mówiąc uważasz że cyfra ma bardziej przemyślane rozwiązania?
    i korzysta z lepszych transponderów? tez ma słabe, sam pisałeś o
    problematycznych kanałach hd, a to to samo tylko na drugiej polaryzacji.

    pawell

  • 25. Data: 2009-03-15 17:16:45
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mane pisze:

    > To jakas kpina zeby to komfortowego ogladania TV byla potrzebna tak duza
    > antena :)

    nie kpina tylko dobry konwerter, dobry kabel i dobrze ustawiona
    antena i nie ma problemu na 60 cm. (na jeden dekoder)

    pawell

  • 26. Data: 2009-03-15 17:43:55
    Od: Mane <m...@w...pl>

    pawell32 pisze:

    > zmień konwerter to pogadamy.

    Przestan bzdury pisac do "zwyklej" telewizji wystarczy gowniany
    konwerter za 30zl.

  • 27. Data: 2009-03-15 19:08:03
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mane pisze:

    > Przestan bzdury pisac do "zwyklej" telewizji wystarczy gowniany
    > konwerter za 30zl.

    ja za tyle kupuje dobry

    pawell

  • 28. Data: 2009-03-15 20:15:35
    Od: Mane <m...@w...pl>

    pawell32 pisze:

> [...]

    Ok, nie wiedzialem ze sa tansze :D

  • 29. Data: 2009-03-15 23:14:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > pewnie.
    > zmień konwerter to pogadamy.

    Raczej się nie zdecyduję na wydanie 100 zł w tym celu.
    Prędzej oleję ITI.

    Skoro wszystko chodzi ok, a jeden transponder nie, to kij im w oko.

    > a nawiasem mówiąc uważasz że cyfra ma bardziej przemyślane rozwiązania?
    > i korzysta z lepszych transponderów?

    Na to wychodzi.
    Nigdy pokazu slajdów nie zakonotowałem na Cyfrze.

    tez ma słabe, sam pisałeś o
    > problematycznych kanałach hd,

    Potencjalnie problematycznych.
    U mnie problemów brak.
    Jakość sygnału jest taka sama jak na innych.

  • 30. Data: 2009-03-15 23:46:30
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Raczej się nie zdecyduję na wydanie 100 zł w tym celu.

    dlaczego aż 100 zł?

    > Potencjalnie problematycznych.
    > U mnie problemów brak.
    > Jakość sygnału jest taka sama jak na innych.

    u mnie na żadnych nie ma problemów z sygnałem, wszystkie chadzają,
    wielkość ant taka sama.

    pawell