  • 11. Data: 2009-03-12 11:50:33
    Temat: Re: TnK, nSport - kiepski sygnał z transpondera
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

    > Ale chyba nie tylko ja mam ten problem:
    > http://tnkforum.byethost11.com/viewtopic.php?t=99&st
    art=0

    wydaje mi się, że bardziej to kwestia konwertera.
    Był jakiś czas temu problem, ale z większością transporderów,
    przez warunki pogodowe. u mnie na antenie od n-ki nic nie zrywa,
    a ona wcale nie jest silniejsza od tej z cyfry, ale na pewno
    ten konwerter jest już wiekowy i ma problemy z dvb-s2 i tu może być
    problem. po pracy podłacze się miernikiem i z ciekawości sprawdzę ten
    transponder.

    pawell

  • 12. Data: 2009-03-12 12:10:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > ten konwerter jest już wiekowy i ma problemy z dvb-s2 i tu może być
    > problem. po pracy podłacze się miernikiem i z ciekawości sprawdzę ten

    Teraz to raczej nic nie sprawdzisz, bo i u mnie chodzi ok, problem był
    wczoraj wieczorem.
    Dzisiaj na nSport jakość sygnału mam 70% (inne transpondery 90-97 %).

  • 13. Data: 2009-03-12 12:13:36
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Teraz to raczej nic nie sprawdzisz, bo i u mnie chodzi ok, problem był
    > wczoraj wieczorem.
    > Dzisiaj na nSport jakość sygnału mam 70% (inne transpondery 90-97 %).

    ale dziś tez ma padać ;-)

    pawell

  • 14. Data: 2009-03-12 20:18:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Teraz to raczej nic nie sprawdzisz, bo i u mnie chodzi ok, problem był
    > wczoraj wieczorem.
    > Dzisiaj na nSport jakość sygnału mam 70% (inne transpondery 90-97 %).

    prawda, ten transopnder jest wyraźnie słabszy od pozostałych ok 25%.
    myślę, że precyzyjne dostrojenie anteny lub (i) wymiana konwertera
    uchroni Cię od takich niespodzianek.

    pawell

  • 15. Data: 2009-03-12 22:00:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > prawda, ten transopnder jest wyraźnie słabszy od pozostałych ok 25%.
    > myślę, że precyzyjne dostrojenie anteny lub (i) wymiana konwertera
    > uchroni Cię od takich niespodzianek.

    Antena jest ustawiona precyzyjnie, dowód - brak problemów z przeważnie
    problemowymi kanałami HD Cyfry.
    Jeśli to się na nSport będzie powtarzać to będę musiał pomyśleć nad jej
    wymianą na 80 cm.
    Albo rezygnacji z TnK.

  • 16. Data: 2009-03-13 09:56:57
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Antena jest ustawiona precyzyjnie, dowód - brak problemów z przeważnie
    > problemowymi kanałami HD Cyfry.

    Pobaw sie skosem konwertera, czasmi daje to zaskakujący efekt. U znajomego
    od lata antena chodziła bez problemu, z 'n' niestety były problemy. Pomogło
    skręcenie konwertera.

  • 17. Data: 2009-03-13 10:18:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Pobaw sie skosem konwertera, czasmi daje to zaskakujący efekt. U znajomego
    > od lata antena chodziła bez problemu, z 'n' niestety były problemy.
    > Pomogło skręcenie konwertera.

    Ale tego raczej bez fachowca i miernika sygnału nie stwierdzę, przynajmniej
    jak sygnał jest dobry.
    Problemem był ten spadek jakości w środę, wtedy może bym coś zauważył - ale
    traf w taki moment,

  • 18. Data: 2009-03-13 19:10:38
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    > Czy też tak macie, że sygnał z częstotliwości nSport dla TnK (11508) jest
    > tak ze trzy razy słabszy niż z innych kanałów?
    > Lekka chmurka i już się tnie jak głupi.
    > Aż skrótów z LM nie dąło się obejrzeć dzisiaj.
    >
    > Jakość sygnału wg programu DVBDream to 35% (inne kanały ponad 90%).
    >
    > Antena mała, po Cyfrze, ale takich jajec to nigdy nie było, no może na HD
    > przy naprawdę grubej chmurze.

    Wczoraj wieczorem, dziś rano...
    Antena 80, Swarzędz, karta TnK, TVP1 jakość 94 %, nSport jakość 91% Tuner
    Globo.
    --
    Pozdrawiam, PWK

  • 19. Data: 2009-03-13 19:47:28
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    PWK pisze:

    > Wczoraj wieczorem, dziś rano...
    > Antena 80, Swarzędz, karta TnK, TVP1 jakość 94 %, nSport jakość 91% Tuner
    > Globo.

    tak pokazuje tuner, ale jak czasza mniejsza niż 80, to mogą wystąpić
    problemy. mierzyłem dziś, zakładając ant. 80 i sygnał jest wyraźnie
    słabszy, ale dla tunera wystarczający.
    jakość konwertera i jego ustawienie ma też duży wpływ przy mniejszych
    sygnałach.

    pawell

  • 20. Data: 2009-03-13 22:33:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PWK" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wczoraj wieczorem, dziś rano...
    > Antena 80, Swarzędz, karta TnK, TVP1 jakość 94 %, nSport jakość 91% Tuner
    > Globo.

    Szkoda że nie wiesz ile było w środę wieczorem.