    From: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TnK i zaciecia na transponderze 11508V
    Date: Sat, 6 Jun 2009 23:17:40 +0200
    <h09gqi$a8a$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <P...@s...pam.szczecin.pl>
    <h0bvdi$bii$1@news.onet.pl>
    <P...@s...pam.szczecin.pl>
    <h0c4qc$o3h$1@news.onet.pl> <t...@4...com>

    On Sat, 6 Jun 2009, a...@p...pl wrote:
    > Jezeli gdzies napisalem nieprawde lub glupote to mnie skorygujcie.

    Kawal dobrej roboty.
    Dzieki.

    Wazne sa tez uwagi Bartłomieja dotyczace kabla.

    Anglicy co maja duza wilgotnosc powietrza, ciagle
    mi wypominali, ze nie izoluje tasma F-ek.

    Kabel im moknie, wciaga wode i traci parametry.
    Ja to mam "wydmuchów", wiec co namoknie, to wyparuje.

    -=-=-=-
    Wiec, dzisaj po poludniu, w Szczecinie niezle lało.
    Padly mi w wiekszosci programy na "Thor & Intelsat 10-02
    at 0.8W"

    Uruchomilem zestaw DM600pvr, antena 35 cm z dobrym LNB,
    (Inverto IDLP-40SL+ SilverTech, F=0.2dB).

    Ustawilem precyzyjnie (wazne) antenke-malenstwo, przy
    pomocy programu "adenin's Satfinder" na HB:

    http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/snr/
    http://www.i-have-a-dreambox.com/wbb2/thread.php?thr
    eadid=69364

    i sie zdziwilem.

    Szatkowaly:
    "Viva Polska" - 11075 V tp 128 - 5,3 dB;
    "TV Moda" - 11179 H tp 133 - 5,4 dB.

    Bez problemu odbieralem, dyskutowany transponder:
    "TVN Warszawa" - 11508 V tp 16 - 6,2 dB.

    Bardzo silne byly transpondery:
    "TVP Kultura" - 11488 H tp 15 - ~8 dB
    "Edusat" - 10796 V tp 114 - 8,4 dB.

    http://www.lyngsat.com/hotbird.html