  • Data: 2014-02-28 11:25:38
    Temat: Re: Tłumiki typu ,,?" i ,,T" - obliczanie rezystorów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    Friday, February 28, 2014, 11:11:31 AM, you wrote:

    > Takie rzeczy teraz 5 minut w Wolframie :-)
    > Ich rozwiazywacz do roznych rownan jest naprawde niezly ..

    Ale to czysta ciekawość zagrała - ćwierć wieku temu poprzekształcałem
    z równań z funkcjami hiperbolicznymi, bo tylko takie miałem pod ręką.
    I chciałem sprawdzić, czy to jest poprawne. Jest poprawne ale dało się
    jeszcze uprościć.

    Wrzuciłem do arkusza kalkulacyjnego:
    https://docs.google.com/a/g.pl/spreadsheet/ccc?key=0
    AvAx14Epo0BmdGNuTUFoYXh5M0dRSmNkRktFU19XZmc#gid=0

    Jeśli chcesz używać, to utwórz kopię (Plik/Utwórz kopię...) lub
    wyeksportuj do formatu Twojego arkusza kalkulacyjnego (Plik/Pobierz
    jako...)

    --
    Best regards,
    RoMan