  • 1. Data: 2010-05-06 06:39:52
    Temat: Tło z tapety ?
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    Przeglądając różne galerie coraz częściej widzę wzorzyste tła.
    Jak się domyślam to chyba tapety (choć może to być i wykładzina).

    Teraz pytania techniczne.
    Wiem, że najlepiej byłoby taką tapetę nakleić na ścianę ale
    wolałbym tego uniknąć. Do głowy przychodzą mi dwa patenty.
    - skleić tapetę "w powietrzu" i nawinąć na jakąś rurę
    tylko, że jeśli nie obciążę dołu zacznie się marszczyć
    - kupić płytę OSB/MDF z 6-8mm i na niej nakleić tapetę
    większe gabarytowo ale odpada problem marszczenia się
    tapety

    A i jeszcze jedno - czym kierować się podczas wyboru tapety
    (oczywiście pomijając kwestie gustu) ?

  • 2. Data: 2010-05-06 08:42:18
    Temat: Re: Tło z tapety ?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "RadekD" <r...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > A i jeszcze jedno - czym kierować się podczas wyboru tapety
    > (oczywiście pomijając kwestie gustu) ?

    Pewnie wyborem właściwej grupy dyskusyjnej. :)

    [mr.]

  • 3. Data: 2010-05-06 10:15:00
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    > Pewnie wyborem właściwej grupy dyskusyjnej. :)

    Hmmm - przeczytałem jeszcze raz swojego posta i rzeczywiście nie
    wspomniałem, że chodzi mi o tapetę jako tło fotograficzne
    (choć z nazwy grupy i możliwości zwijania można to wywnioskować)

  • 4. Data: 2010-05-06 13:55:13
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-06 08:39, RadekD wrote:

    > Teraz pytania techniczne.
    > Wiem, że najlepiej byłoby taką tapetę nakleić na ścianę ale
    > wolałbym tego uniknąć. Do głowy przychodzą mi dwa patenty.

    czemu uniknąć? chcesz mieć tapetę na ścianie, czy...

    > - kupić płytę OSB/MDF z 6-8mm i na niej nakleić tapetę

    ... obraz z tapety?

    > A i jeszcze jedno - czym kierować się podczas wyboru tapety
    > (oczywiście pomijając kwestie gustu) ?

    obrazkiem? :)

  • 5. Data: 2010-05-07 13:14:52
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    jeżeli jest to duże studio, to raczej ta tapeta jest naklejona na coś
    (np. na płytę wiórową) która ma także przypocowane do tejże płyty
    stojaki (lub kółka do przesuwania).
    Widziałem kiedyś takie rozwiązanie na jakimś filmiku - zamiast
    zwijancych teł były przesuwane do boku różne płyty.

    Pozdrawiam
    Les

    PS.
    Tak mi przychodzi do głowy, ze płytka karton-gips byłaby najlepsza ze
    względu na format, cenę i podłoże. Stojaki z deseczek można by było
    zrobić tanim kosztem!

  • 6. Data: 2010-05-07 20:29:57
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-07 15:14, Les wrote:
    > Witam,
    > jeżeli jest to duże studio, to raczej ta tapeta jest naklejona na coś

    skąd wziąłeś, że to studio????