  • Data: 2024-10-22 18:01:27
    Temat: Re: Thunderbird na androida
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/10/2024 10:48 pm, Pixel(R)?? wrote:

    > Link do apki?

    To nie bylo takie proste. Z jakiegos powodu nie ma juz tego na google play.
    A jest to popularny klient, slow kluczowe to 'PiaoHong', wystepowal pod
    roznymi nazwami:
    https://apkpure.com/newsgroup-reader/net.piaohong.ne
    wsgroup

    Tylko w moim przypadku to wersja platna (stad inna nazwa i ikonka).
    Prawie tego nie uzywam, jest bo jest. Wygodniej mi usiasc w domu i
    popatrzec co tam panie na usenecie

    > Na telefonie pracujesz?

    Na zegarku tez nie pracuje ale mam powiadomienia jeszcze szybciej niz
    zerkne na telefon, a na telefon zerkne jeszcze szybciej niz dojde do komputera.

    > A jak zdechnie? Mam wchuj miejsca i wolę mieć alternatywę zamiast
    > gloryfikować jakieś beta.

    Wszystko mam na IMAP. Jak mi cos zdechnie to zainstaluje gmail. Lub zaerkne
    na jeden z wielu telefonow PCtow.

    O! To wiele sie nie roznimy ;)

    > Ja linka do apki podałem :]

    O!Taka ikonke mam: