  • 1. Data: 2009-08-24 09:12:57
    Temat: Test telefonu KA08 Mini Phone
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Test telefonu KA08 Phone Mini - odcinek 1

    Dziś zaczynamy cykliczny test telefonu KA08. Jest to chińskie maleństwo
    zrobione na wzór iphona tylko o połowę mniejszy. Jak większość chińskich
    telefonów jest dualsimem, czyli posiada obsługę dwóch kart SIM
    jednocześnie. Co dostajemy więc za te 71USD w sklepie internetowym w
    HongKongu.

    Pudełko jest do bólu minimalistyczne, biały karton ze zdjęciem
    urządzenia, układ menu na zdjęciu i jego wygląd nie odpowiada
    rzeczywistemu wyglądowi i realiom urządzenia. Na dodatek na pudełku nie
    znajdziemy ANI SŁOWA w jakimkolwiek języku, oraz ANI JEDNEJ ikonki,
    symbolu, czy logotypu. O producencie też nic nie ma, ani na pudełku ani
    w środku.

    http://teleklony.pl/wp/?p=254

  • 2. Data: 2009-08-24 09:41:34
    Temat: Re: Test telefonu KA08 Mini Phone
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Pewnego razu Jan Strybyszewski tak oto obwieścił(a):

    > Dziś zaczynamy cykliczny test telefonu KA08.

    Boszzze :)
    Musze szybki przypomnieć sobie jak w 40tude (przeprosiłem się z nim) tworzyć
    reguły plonkujące bo zwariuje :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-08-24 09:45:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Piotr M pisze:
    > Pewnego razu Jan Strybyszewski tak oto obwieścił(a):

    > Boszzze :)
    > Musze szybki przypomnieć sobie jak w 40tude (przeprosiłem się z nim) tworzyć
    > reguły plonkujące bo zwariuje :)

    Twoje problemy z obsluga czytnika nie sa TEMATYKA TEJ GRUPY podac ci
    wlasciwa grupe czy sam znajdziesz. I nie pisz NTG bo zwyczajnie smiecisz.