-
11. Data: 2010-10-07 22:16:16
Temat: Re: Test piaskarki
Od: "andrzej" <k...@a...de>
Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:i8kr4t$qs4$1@news.onet.pl...
> wydajnosc na lakierze samochodowym ok. 5cm2 na sekunde do golej blachy.
> Miod malina.
A samochód Twój, czy na pierwszym lepszym na parkingu testowałeś? :)
--
andrzej
Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
www.auto-szyby.opx.pl www.agi.de
Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży
-
12. Data: 2010-10-08 09:23:54
Temat: Re: Test piaskarki
Od: czak norris <c...@n...pl>
W dniu 2010-10-07 18:05, MarcinJM pisze:
> Przetestowalem i morda mi sie usmiechnela, to jest to, co tygryski lubia
> najbardziej, znaczy to, co kupilem.
> Rdzde z odnisk wpierdziela tak, ze nie nadazam wylaczyc, wydajnosc na
> lakierze samochodowym ok. 5cm2 na sekunde do golej blachy.
> Miod malina.
>
Gratuluje, jako maniak zapewne na początku będziesz wyszukiwał sobie
rzeczy które wymagają wręcz natychmiastowego piaskowania, tylko po to
aby się pobawić i "przetestować" sprzęt, ale w końcu od tego są zabawki :)
Taka luźna uwaga dotycząca piaskowania, a nóż komuś się przyda :)
O ile piaskowanie płaskich, dużych powierzchni jest OK, o tyle nie
zaleca się piaskowania miejsc zgrzewania/łączenia blachy (bez
rozwiercania/demontażu elementów oczywiście). Niestety widziałem już
kilka zarówno old jak i youngtimerów po pseudo fachowej odbudowie w
których, mimo pięknego nowego lakieru, w miejscach zgrzewania/łączenia
blach powstała ciężka do usunięcia korozja. Blachy nigdy idealnie do
siebie nie przylegają, a jak dobrze wiemy ten piasek jest a)
higroskopijny b) włazi absolutnie wszędzie, między dwie blachy i zgrzewy
również, a o resztę zadba czas i wilgoć. Ta zasada dotyczy właściwie
wszystkich miejsc co do których nie mamy 100% pewności że nie zostanie
tam choćby ziarnko piasku.
--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)