  • 21. Data: 2011-12-17 10:39:38
    Temat: Re: Test na czas reakcji
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.

    Kuba \(aka cita\) <y...@w...pl> napisał(a):
    ..
    > myśle, ze po kilku ćwiczeniach byłoby lepiej, tak czy inaczej taki test wg
    > mnie jest średnio wiarygodny (kiedy wiesz czego i mniej więcej kiedy masz
    > sie spodziewać)
    > Pytanie co byłoby, gdyby kazać jechać samochodem w NFS i tam miałaby sie
    > pojawić przeszkoda na drodze i trzebaby było wcisnąć wtedy np. enter.
    ..
    Około sekundy. Tak samo jak na drodze. I nie ma mocnych.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 22. Data: 2011-12-17 11:15:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 16 Dec 2011 20:22:05 GMT, to napisał(a):
    > Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)
    > http://webfactory.hanzo.eu/czas-reakcji-test/

    Nie dziala. przekombinowali z kodem i u mnie nie przejdzie ;-P

    A swoja droga - kto to wymyslil tak kombinowac ?

    J.

  • 23. Data: 2011-12-17 13:02:41
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2011-12-17 10:39, a...@N...gazeta.pl wrote:
    > Witam serdecznie.
    >
    > Kuba \(aka cita\)<y...@w...pl> napisał(a):
    > ..
    > ..
    > Około sekundy. Tak samo jak na drodze. I nie ma mocnych.
    > Pozdrawiam.

    Wytrenować da się dużo ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=PyGoVH8HGwc

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 24. Data: 2011-12-17 13:04:12
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2011-12-16 21:46, AZ wrote:

    > No i po co te tlumaczenia? ;-) Skrypt dziala off-line, w przegladarce
    > takze ping nie ma wplywu na to.

    PING nie, ale po kilku testach widać, że kod nie jest zbyt efektywny.
    Polecę tę:
    http://www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime/ind
    ex.php

    Proponuję porównać - zwłaszcza rozrzut wyniku.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 25. Data: 2011-12-17 15:18:49
    Od: "Wojciech Milewski" <w...@o...pl>

    ja tez mam kwit na psycho hehe

  • 26. Data: 2011-12-17 15:27:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wojciech,

    Saturday, December 17, 2011, 3:18:49 PM, you wrote:

    > ja tez mam kwit na psycho hehe

    Ja też mam kwity psycho! Dzięki temu nie wylądowałem w armii i w 1981
    roku byłem po własciwej stronie mocy ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-12-17 15:33:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ja też mam kwity psycho! Dzięki temu nie wylądowałem w armii i w 1981
    > roku byłem po własciwej stronie mocy ;)

    Ale chociaż po tej stronie oceanu? ;))

    --
    Paweł

  • 28. Data: 2011-12-17 16:01:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 15:27:47 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello Wojciech,
    >
    > Ja też mam kwity psycho! Dzięki temu nie wylądowałem w armii i w 1981
    > roku byłem po własciwej stronie mocy ;)

    Bo ja wiem czy wlasciwej - tak to moglbys sobie postrzelac, a tak to mogles
    tylko posiedziec.

    A strzelac to juz moglbys do wlasciwych osob wedle wlasnego uznania :-)

    J.

  • 29. Data: 2011-12-17 16:07:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, December 17, 2011, 4:01:44 PM, you wrote:

    > Bo ja wiem czy wlasciwej - tak to moglbys sobie postrzelac, a tak to mogles
    > tylko posiedziec.
    > A strzelac to juz moglbys do wlasciwych osob wedle wlasnego uznania :-)

    Wiesz... Wybór tych osób to mógłby byc na podstawie mojego obecnego
    doświadczenia jedynie. Co ja - wtedy młody człowiek - wiedziałem
    naprawdę o polityce?
    Dlatego tam mnie śmieszą obecni młodzi i bezkompromisowi swoimi
    ocenami. Za lat 30 będa inaczej mysleć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 30. Data: 2011-12-17 17:29:55
    Od: w_wi <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-16 21:22, to pisze:
    > Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)
    >
    > http://webfactory.hanzo.eu/czas-reakcji-test/

    Chyba zdam pj bo szachista to przy mnie demon szybkość, dwa razy z
    wynikiem ok. 0,360