  • 11. Data: 2017-10-17 10:53:36
    Temat: Re: Tesla zwalnia pracowników
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-16 o 19:46, Pszemol pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Zwolnili i tych. W sumie kilkaset osób.
    > W tej lokalizacji mają 10 tysięcy pracowników.
    > I rotacje są dosyć regularne.
    > Myślę, że ciut rozdmuchany problem.
    > Każda duża korporacja ciągle zatrudnia i zwalnia.

    Chyba nie tylko kilkuset.

    http://motoryzacja.wnp.pl/tesla-zwolni-tysiace-praco
    wnikow,308427_1_0_0.html

    T.

  • 12. Data: 2017-10-17 11:18:04
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 17 października 2017 10:53:55 UTC+2 użytkownik T. napisał:

    > Chyba nie tylko kilkuset.
    >
    > http://motoryzacja.wnp.pl/tesla-zwolni-tysiace-praco
    wnikow,308427_1_0_0.html

    W samym arcie jest jeden szacunek i frywolna ekstrapolacja. Jakośc takiego niusa
    2/10.

  • 13. Data: 2017-10-17 11:56:37
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-17 o 11:18, s...@g...com pisze:

    wnikow,308427_1_0_0.html

    > W samym arcie jest jeden szacunek i frywolna ekstrapolacja. Jakośc takiego niusa
    2/10.

    Muszę potwierdzić, że portal WNP zszedł na psy... Piszą o wszystkim, co
    im się pod rękę nawinie, a miał to być portal gospodarczy. Można
    poczytać o celebrytach, miesiączkowaniu u pingwinów i rocznicy wyboru na
    papieża.
    T.

  • 14. Data: 2017-10-17 14:45:34
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 17 października 2017 11:56:38 UTC+2 użytkownik T. napisał:

> [...]
    > im się pod rękę nawinie, a miał to być portal gospodarczy. Można
    > poczytać o celebrytach, miesiączkowaniu u pingwinów i rocznicy wyboru na

    Co do tematu to nie śledziłem dokładnie ale wychodzilo ze to zwolnienia na pozmiomie
    1-2% i ludzie to usprawiedliwiali tym ze po okresie rabunkowego zatrudniania trzeba
    bylo zrobic weryfikacje i wywalic "zgniłe jabłka".

    Pozyjemy zobaczymy...