  • 11. Data: 2017-11-20 10:00:39
    Temat: Re: Tesla w cenie
    Od: p...@g...com

    --Z wyspy tak łatwo się nie ucieknie.

    SG od paru lat obstawia kamerami/skanerami blach tereny przygraniczne wiec jedyna
    szansa to byl wyjazd na naczepie, chcieli przeczekac ale ze Swinoujscie male to
    wpadli, no chyba ze w SG ktos blysnal rozumem i cos im do tej Tesli wkleili :-)
    jeden awans i nagroda za zdjecie z promu a teraz i policji sie nalezy no bo to
    przeciez ich sukces :-)

    W czynności świnoujskich policjantów włączyli się funkcjonariusze z KWP w Szczecinie

  • 12. Data: 2017-11-20 10:53:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Sun, 19 Nov 2017 20:46:18 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Z wyspy tak łatwo się nie ucieknie.

    Ale nie uciekal, tylko w garazu znalezli.

    A jak tam granica do Niemiec wyglada ? Bo to nie calkiem jest wyspa ..

    J.

  • 13. Data: 2017-11-20 11:03:25
    Od: p...@g...com

    --Ale nie uciekal, tylko w garazu znalezli.

    ludzie ucza sie na bledach, ci sprytni na cudzych a reszta na swoich :-)

    --A jak tam granica do Niemiec wyglada ? Bo to nie calkiem jest wyspa ..

    znow nie czytasz do konca :-) tez zasadzka

    Zorganizowano blokady na drogach a także, z uwagi na specyfikę terenu, zaalarmowano
    niemieckich funkcjonariuszy.

  • 14. Data: 2017-11-20 11:17:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >Zorganizowano blokady na drogach a także, z uwagi na specyfikę
    >terenu, zaalarmowano niemieckich funkcjonariuszy.

    Tesla woz specyficzny, ale kiedys sie funkcjonariuszom znudzi.

    Tydzien, dwa i mozna zaryzykowac ... choc ja bym to faktycznie do
    ciezarowki zapakowal.

    J.