  • 1. Data: 2018-06-02 11:37:26
    Temat: Tesla test wywrotki.
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    http://joemonster.org/filmy/91148/Tesla_Model_X_test
    _bocznej_wywrotki

    :)
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-06-02 12:18:32
    Temat: Re: Tesla test wywrotki.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-06-02 o 11:37, Janusz pisze:
    > http://joemonster.org/filmy/91148/Tesla_Model_X_test
    _bocznej_wywrotki

    > :)
    Wańka-wstańka. :-0

    Robert

  • 3. Data: 2018-06-02 17:31:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    _bocznej_wywrotki

    > Wańka-wstańka. :-0
    >
    > Robert

    Za to uszkodzone baterie palą się tydzień.
    T.

  • 4. Data: 2018-06-02 18:01:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-06-02 o 17:31, T. pisze:

    > Za to uszkodzone baterie palą się tydzień.

    No i czy test zrobiono na naładowanych czy pustych bateriach. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2018-06-02 18:16:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i czy test zrobiono na naładowanych czy pustych bateriach. :-)

    Przecież widać, że na pełnych - dlatego środek ciężkości ma nisko:P
    Pewnie doładowali ponad 100% żeby wynik podkręcić, a potem wybuchują:)

    Shrek

  • 6. Data: 2018-06-02 18:17:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 2 Jun 2018 11:37:26 +0200, Janusz

    > http://joemonster.org/filmy/91148/Tesla_Model_X_test
    _bocznej_wywrotki

    > :)

    Muszą jeszcze zrobić test basenowy, w stanach dużo tego mają. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2018-06-02 22:10:20
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Przecież widać, że na pełnych - dlatego środek ciężkości ma nisko:P

    coś chyba nie za bardzo, Ktoś wie co za cud na ostatnim zdjęciu?

    P.S.
    czyli to musk tak się popisuje...

  • 8. Data: 2018-06-03 01:21:13
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 2 czerwca 2018 15:10:26 UTC-5 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:

    > coś chyba nie za bardzo, Ktoś wie co za cud na ostatnim zdjęciu?
    >
    > P.S.
    > czyli to musk tak się popisuje...

    Proste, piach sie odpowiednio podsypal pod okna i prawa strona (znaczy sie podwozie z
    akumulatorami) wisi nad wglebieniem w ziemi. A skoro wisi i sporo wazy to ma
    tendencje do klapniecia spowrotem.

    Jakby ten piach zmienic na cos innego - gline, zwir to rezultat bylby nieco inny choc
    pewnie nieduzo.

    Ja tam po przedumaniu sie zastanawiam na ile gorsze/lepsze jest to ze takie auto z
    pasazerami klapnie dodatkowy raz po takim wypadku.

    Zalozmy uderzenie z boku a nastepnie taki opad na twarde podloze. Pasazer z prawej
    nie dosc ze prawie dostanie zderzakiem najezdzcy to jeszcze spadnie z dobrych 1,5m na
    twardo...

  • 9. Data: 2018-06-03 12:59:33
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przepraszam, ale jeszcze zapytam...
    ten środkowy przypadek...
    jak to się dzieje, że samochód stoi prostopadle do ziemi i nagle zaczyna
    się przekręcać?
    nie widać na zdjęciu, żeby coś wystawało poniżej osi kół...