-
X-Received: by 10.49.131.167 with SMTP id on7mr91840qeb.20.1384278338621; Tue, 12 Nov
2013 09:45:38 -0800 (PST)
X-Received: by 10.49.131.167 with SMTP id on7mr91840qeb.20.1384278338621; Tue, 12 Nov
2013 09:45:38 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!prox
ad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.216.88.MISMATCH!i2no22385916qav.0!news-out.g
oogle.com!9ni24597qaf.0!nntp.google.com!i2no22385909qav.0!postnews.google.com!g
legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 12 Nov 2013 09:45:38 -0800 (PST)
In-Reply-To: <l5tbsb$7pk$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.240.164;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 164.127.240.164
References: <uzsfq2631k0c.ya6973crfd9a$.dlg@40tude.net>
<l5ruja$rb9$1@node2.news.atman.pl> <l5rvj2$49i$1@node1.news.atman.pl>
<l5s19k$tmp$1@node2.news.atman.pl>
<5281e97e$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<5281f87e$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
<blz1lwvfgcrg$.zw75t5nicok7.dlg@40tude.net>
<l5t2e0$7ef$1@node1.news.atman.pl>
<52822ae8$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
<l5tbsb$7pk$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: Tesla plonie
From: k...@g...com
Injection-Date: Tue, 12 Nov 2013 17:45:41 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2510619
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 12 listopada 2013 14:51:35 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
> > Na odcinku lotu peta między ręką palacza, a powierzchnią benzyny musiało
>
> > być miejsce, w którym proporcje mieszanki były optymalne do zapłonu.
>
>
>
> Niekoniecznie.
>
>
>
> > Jedynym wyjaśnieniem wydaje się być zbyt niska temperatura peta. Przy
>
> > zaciąganiu się jest znacznie wyższa.
>
>
>
> Nie sądzę, żeby była za niska.
>
>
>
> > Pozostaje eksperyment powtórzyć w warunkach kontrolowanych. Założę się o
>
> > piwo, że "nieciągnięty" pet nie zapali etyliny.
>
>
>
> Proponuje wlać do recznego spryskiwacza i prysnąc mgiełką na tego kiepa :)
Tak działają bomby paliwowe. najpierw rozpylane jest cokolwiek co się pali, może być
i maka albo cukier puder, chociaż paliwa płynne są lepsze. Czeka chwilę i podpala.
Dużym bombom paliwowym niewiele brakuje do małych ładunków nuklearnych.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.11.13 00:36 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=