-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!news.hig
hwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!eweka.nl!lightspeed.eweka.nl!193.1
41.40.65.MISMATCH!npeer.de.kpn-eurorings.net!npeer-ng0.de.kpn-eurorings.net!new
sfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!
news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 12 Nov 2013 14:19:38 +0100
From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tesla plonie
References: <uzsfq2631k0c.ya6973crfd9a$.dlg@40tude.net>
<l5ruja$rb9$1@node2.news.atman.pl> <l5rvj2$49i$1@node1.news.atman.pl>
<l5s19k$tmp$1@node2.news.atman.pl>
<5281e97e$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<5281f87e$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
<blz1lwvfgcrg$.zw75t5nicok7.dlg@40tude.net>
<l5t2e0$7ef$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l5t2e0$7ef$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 131112-0, 2013-11-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 21
Message-ID: <52822ae8$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
X-Trace: 1384262376 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2184 83.238.170.2:49321
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2081
X-Received-Body-CRC: 3191838982
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2510594
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-11-12 12:10, Czesław Wiśniak pisze:
>> Kolega pięknym łukiem
>> posłał niedopałka do wiadra, zasyczało i zgasło. Ale kogoś tknęło,
>> podszedł
>> do wiadra i ku konsternacji wszystkich odkrył benzynę :)
>> To tyle na temat palności benzyny :)
>
> To akurat dziwne nie jest, za mało tlenu było albo nieodpowiednie
> proporcje.
Na odcinku lotu peta między ręką palacza, a powierzchnią benzyny musiało
być miejsce, w którym proporcje mieszanki były optymalne do zapłonu.
Jedynym wyjaśnieniem wydaje się być zbyt niska temperatura peta. Przy
zaciąganiu się jest znacznie wyższa. Pozostaje eksperyment powtórzyć w
warunkach kontrolowanych. Założę się o piwo, że "nieciągnięty" pet nie
zapali etyliny.
--
Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.11.13 14:21 sqlwiel
- 12.11.13 14:25 J.F
- 12.11.13 14:51 Czesław Wiśniak
- 12.11.13 15:03 sqlwiel
- 12.11.13 15:18 Czesław Wiśniak
- 12.11.13 18:45 k...@g...com
- 13.11.13 00:36 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h