    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla: nieprzyjemne wybudzenie ze snu dla Niemców
    Date: Tue, 2 Oct 2018 13:34:52 -0000 (UTC)
    <5bab5318$0$498$65785112@news.neostrada.pl> <pohkrq$1j0$1@dont-email.me>
    <5bacdc8e$0$482$65785112@news.neostrada.pl> <poj1rl$81f$1@dont-email.me>
    <5badea21$0$489$65785112@news.neostrada.pl> <poo0av$l91$1@dont-email.me>
    <pewumif2uthm$.ey55l9cpsp9j.dlg@40tude.net>
    <3...@g...com>
    <xi79nyoo4b2h.1gyvlbwctnlhi$.dlg@40tude.net>
    <popph8$5of$1@node1.news.atman.pl>
    <pbt90q2uga3u$.hh4h19pchfca.dlg@40tude.net>
    <poq6fc$1e3$1@node2.news.atman.pl>

    On 2018-09-30, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Na czym polegający?
    > Na wyciu układu z cvt?

    Jeżdżę z CTV, konkretnie HSD, i bardzo to lubię, to najlepszy system
    transmisji za wyjątkiem elektryka bez biegów.

    Eliminuje wszystkie upierdliwości wszstkich skrzyń begów jakimi jeździłem.
    Nawet gdyby palił tyle samo czy więcej, też bym brał dla wygody.

    > A koszt nadal wyższy, z uwagi na amortyzację DUŻO wyższej ceny zakupu.

    Wygodniejsze z regóły kosztuje...

    > Gorzej niż źle, jeździ to gorzej niż skuter.

    Jedzie bardzo fajnie i tyle i aż tyle.

    > Jedyny sens hybryda ma w przypadku hybrydy Kii - tam jest zwykły
    > dwusrzęgłowy automat zamiast cvt.

    To jest koncepcyjnie lata za HSD, komfort podobny jak taczek od VAGa.

    > O niebo przyjemniejszy w obsłudze, a spalanie z hybrydą identyczne.
    > Ale to już nie japończyk o którym pisałeś.

    Ach to trzeba obsługiwać, pytanie tylko po co.

    --
    kakmaratgmaildotcom