    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Date: Mon, 27 May 2019 22:00:32 +0200

    > A zastanawiałeś się nad swoją tezą dogłębniej?
    > Potrafisz napisać nam dlaczego nie jest?

    Coraz lepsze algorytmy się pojawiają. Wystarczy zobaczyć na google maps
    w przybliżeniu pomiędzy widokiem z "przechodnia", a widokiem z góry.
    Ślicznie zasymulowali np: wieżowce, jestem pod wielkim wrażeniem jak to
    idzie do przodu, ale..
    Jako że dane mi jest trochę w systemach wizyjnych grzebać wiem, jak
    czasami niewiele trzeba aby obraz zinterpretowany był zupełnie źle.
    Niestety jest tak, że to co my (w sensie ludzie) widzimy jest czasami
    biegunowo różne od tego co widzi kamera. Na domiar złego programują to
    ludzie, a więc patrzą "swoim sposobem" i być może dlatego jest ciężko z
    niezawodnością.

    Tak mi się przypomniało, w nowym BMW X5 jest widok dookólny, ale nie
    taki jak dotychczas się widywało, tylko symulacja widoku z
    odległości-boku samochodu. Ślicznie toto zrobili :) Jestem bardzo ciekaw
    jak jest z dokładnościami. Czy jak dojadę na styk w/g kamerki, to
    faktycznie będę na styk... Z rzutu górnego działa to znakomicie, ciekawe
    jak z "bocznego", no i... dlaczego nie da się zobaczyć co jest pod
    samochodem ;)

    Miłego.
    Irek.N.