  • Data: 2019-05-26 18:31:52
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-26 o 17:26, RadoslawF pisze:

    > Nie wiem jak jest statystycznie, wiem że ta "sprawna" kamera
    > z Tesli kilka osób już zabiła. A z punktu widzenia osoby
    > z wykształceniem technicznym trzeba być niezłym kretynem
    > aby ludzkie życie zawierzyć tylko jednej technologii.

    Nie żebym bronił kamer w Tesli, ale kamera raczej widziała. Tylko
    program źle zinterpretował.
    Tesla ma chyba jeszcze radar.
    Z lidarem na tak dużą skalę jak Tesla z kamerami nikt inny nie
    udostępnia autonomii. Trudno wyrokować, że lidar by mniej zabił ludzi.

    Gdyby Tesla miała jeszcze lidar to byłoby lepiej, ale wiadomo, kosztuje.

    Robert