  • Data: 2019-05-22 20:17:44
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 maja 2019 00:48:06 UTC+2 użytkownik kk napisał:
> [...]
    wszystkie systemy autonomicznej jazdy jako jednego ze składników potrzebują bardzo
    dokładnych map (oczywiście poza lidaram/radarami/kamerami i innymi czujnikami i
    analizą ich wejścia).

    > No ale widzisz, jest ciekawe do czego bo jeśli wszystko miałoby zależeć
    > od map to co to za autonomia. Jest taki projekt wojskowego pojazdu
    > autonomicznego, który ... nie będzie przecież po drogach tylko jedził.

    No myślę że własnie raczej po drogach. Do tego właśnie potrzebuje dokładnych map i
    bardzo dokładnego GPSa (dokładniejszego niż typowe 'mapy gps', bo one sporo
    oszukują). To pozwala wyznaczyć im trasę i się jej trzymać (bo raczej nie powinien
    jechać 'po prostej' ;)). Inne czujniki (lidary/radary/kamery/etc) ogarniają to co się
    dzieje w trakcie jazdy (przeszkody typu inne samochody, piesi i inne).

    AdamK