  • 11. Data: 2012-11-11 21:08:29
    Temat: Re: Tescomobile Irlandia - microSIM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 20:05:13 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > jezu... i jak jedziesz za granicę to w każdym kolejnym kraju kupujesz nową
    > kartę i nią karmisz swojego ajfona i ajfony reszty rodziny... bosz... ;-)
    > że też ci się chce... jeszcze musisz znajmomy i kontrahentom za każdym razem
    > wysłać info że teraz masz przez dwa dni inny numer.. ;-)
    > Jak ktoś musi tak dziadowac to raczej go na ajfona nie stać tylko mam jakąś
    > stara nokie za 5$

    Najsmieszniejsze ze przeciez Pszemol sam wymyslil rozwiazanie - kupuje sie
    drugi telefon, stary, kiepski i tani, wklada w niego zagraniczna karte,
    wlacza udostepnianie internetu przez wifi (wiec taki kiepski znow byc nie
    moze), i korzysta w pelni ze swojego ajfona.

    Tylko po co wtedy obcinaczka ? :-)
    Aczkolwiek nie takie rzeczy kupowalem, bo tanie i male byly, i mogly sie
    przydac :-)

    J.

  • 12. Data: 2012-11-12 00:43:07
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-11 21:08, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Tylko po co wtedy obcinaczka ? :-)
    > Aczkolwiek nie takie rzeczy kupowalem, bo tanie i male byly, i mogly sie

    Nie zapomnę jak moja siostra ze Szwecji się rzucała i mądrzyła, że matce
    da telefon komórkowy, bo matka nie ma. Wyciągnęła z torebki jakś mały
    stary dziadoski telefon ze Szwecji (pewnie z simlockiem), włożyła polską
    kartę i nawet nie wiedziała, że zdrapkę trzeba zdrapać i kod wprowadzić.

  • 13. Data: 2012-11-12 01:09:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > buach acha chacha...
    >
    > Za boga by mi sie nie chciało tak dziadować.

    Gdzie tu dziadowanie? Twoi koledzy oczekują od Ciebie że będziesz
    płacił międzynarodowy roaming gdy chcą sobie z Tobą pogadać?
    Moi zrozumieją że jestem za granicą i na pogaduchy zadzwonią
    jak wrócę lub spotkamy się przy piwku i jakimś befsztyku w knajpie.
    Wolę wydać pieniądze na smaczne jedzonko niż nabić kiebzę opowi.

  • 14. Data: 2012-11-12 01:16:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > że też ci się chce... jeszcze musisz znajmomy i kontrahentom za każdym
    > razem wysłać info że teraz masz przez dwa dni inny numer.. ;-)

    Ty mówisz o jakimś maratonie na przełaj przez Europę - wtedy oczywiście
    się to nie kalkuluje aby kupować lokalnego SIMa np. na kilkugodzinny
    transfer przez Słowację, Czechy w drodze do Austrii... Ale jak jedziesz
    na 2-3 tygodni w jedno miejsce to już opłaca się wsadzić w iPhone
    lokalną kartę SIM i wtedy przyda Ci się ucinaczka.

    > Jak ktoś musi tak dziadowac to raczej go na ajfona nie stać tylko
    > mam jakąś stara nokie za 5$

    Nie rozumiem jaką różnicę widzisz "dziadowania" w kupieniu lokalnego
    SIMa i włożeniu go do nokii za 5$ a kupieniu lokalnego SIMa i włożeniu
    go (po ucięciu) do iPhone. Nie pogubiłeś się przypadkiem w argumentacji?
    Alternatywą do kupienia SIMa jest jazda w roamingu i płacenie jak za
    zboże za każdą minutę wychodzącą I PRZYCHODZĄCĄ. Nie mówiąc już
    o złodziejskich stawkach za dane, internetowe pakiety. A to czy taką
    kartę wsadzisz sobie do tego czy innego telefonu to co za różnica?
    Po co mi ta Nokia za 5$?

  • 15. Data: 2012-11-12 01:20:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > wlacza udostepnianie internetu przez wifi (wiec taki kiepski znow byc nie
    > moze), i korzysta w pelni ze swojego ajfona.

    No ale takie kombinacje mają duże wady oprócz zalet, już to omawialiśmy.
    Fakt, masz dwa numery aktywne dla rozmów przychodzących, ale masz
    dwie baterie do ładowania/rozładowywania. A w trybie wifi telefon nie
    trzyma długo na jednym ładowaniu, oj nie - ta moja Nokia wytrzymywała
    mniej niż godzinę w 3G trochę dłużej w EDGE, ale EDGE to dziś porażka.

    Miało to duży sens jak nie było innej możliwości bo miałem na iPhone
    simlocka - już go nie mam i za dwa tygodnie jadę na narty do Calgary
    w Kanadzie i będę na kupnie kanadyjskiej karty SIM.

    Ja żadnych "kontrahentów" nie mam, więc mój numer nie musi być zawsze
    aktywny - i tak większośc komunikacji przez telefon odbieram drogą
    internetową, właśnie skype, facebook - ostatecznie można na domowym
    numerze chyba ustawić przekierowanie na międzynarodowy numer komórki
    i będzie to kosztować mniej niż pogaduchy w międzynarodowym roamingu...

    > Aczkolwiek nie takie rzeczy kupowalem, bo tanie i male byly, i mogly sie
    > przydac :-)

    Otóż to.
    Biorę tą ucinaczkę na wycieczkę do Kanady - a nóż widelec się przyda
    jak op nie będzie miał kart mikro, nie będzie problemu.

  • 16. Data: 2012-11-12 01:22:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ZBK" <z...@w...pl> wrote in message news:k7pe1t$so9$3@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > stary dziadoski telefon ze Szwecji (pewnie z simlockiem), włożyła polską
    > kartę i nawet nie wiedziała, że zdrapkę trzeba zdrapać i kod wprowadzić.

    Głupia, nie? Ładnie to tak się z własnej siory publicznie naśmiewać?
    Swoją drogą, nie boisz się że nieduża inteligencja może być genetyczna? ;-)

  • 17. Data: 2012-11-12 09:13:18
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Swoją drogą, nie boisz się że nieduża inteligencja może być genetyczna? ;-)

    To ty jestes potomkiem buta i taboretu.

    AK