  • Data: 2018-12-30 01:03:32
    Temat: Re: Termopara, kto to wymyślił?
    Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwyczajnie nie lubie jak ktos zmysla. Mam skonczona szescdziesiatke. Pracowalem w
    przemysle. Byly tam suwnice, dzwigi, ciezarowki sie na placu ciagaly zeby odpalic. I
    nigdy nie widzialem zeby jakas stalowa lina pekla. Slyszalem ze czyjegos szwagira
    brata ziec widzial jak stalowa lina peka. Ale w to nie wierzylem. A Ty zapewne sporo
    mlodszy juz kilka razy widziales pekajace liny stalowe. Moje doswiadczenie podpowiada
    ze lzesz jak stara pomarszona cyganka. Gdzie pracujesz ze tam jest duzo lin i pekaja?
    Dobrana do obciazenia lina nie moze peknac.

    Nie lubię gdy nie wiesz z kim rozmawiasz a osądzasz.
    Na ulicy też tak się zachowujesz?
    Niestety ja mam dopiero 36lat i od urodzenia chowany na wsi.
    Widziałem akcje lepsze niż z youtuba ale większość poza pracą.
    Np. w lesie przy wyciąganiu ściętych drzew, gdy wyciągane ciągnikiem na
    linie zaczepia odziemkiem o karpę lub gdy zakopał się w polu ciągnik i
    wyciągany jest przez inny zwykle przez szarpanie na długiej linie, która
    nie jest wyliczana przez inżynierów tylko brana jak jest np. fi 10mm lub
    fi 8mm.
    Sama rozerwana lina potrafi wtedy strzelić i szkód narobić bez
    dodatkowych elementów.
    Osobiście od 15 lat pracuję w branżach przemysłowo podobnych.
    Początkowo przy oświetleniu przeszkodowym kominów i masztów RTCN,
    obecnie na linii produkcyjnej.
    Kilka ciekawych awarii widziałem w pracy ale tylko podczas prac
    montażowych na masztach nigdy w czasie normalnej eksploatacji.
    Nie były to zwykłe prace planowane tylko partyzantka np. wciąganie autem
    anten czy konstrukcji na maszt itp...

    --
    pzdr, j.r.