  • Data: 2018-12-27 18:42:36
    Temat: Re: Termopara, kto to wymyślił?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:33d96351-d420-46a9-a548-027b8b967f0c@googlegrou
    ps.com...
    > Ktos opowiadal a ja widzialem jak w pogromcach mitow starali sie zeby
    > zrobic wypadek z pekajaca stalowa lina i im sie nie udalo. Liny pekaly i
    > nic nie przecinaly, po peknieciu upadaly na ziemie.

    A jednak lina kolejki na Kasprowy, w trakcie budowy (bodajże 1935), porobiła
    trochę szkód, jak się wysmyknęła "z ryzów".
    To, że Pogromcom coś się nie udało, nie znaczy, że nie zaszło to, nie udało
    się, nikomu innemu.
    Zresztą oni sami, zastrzegali się, że (nie)powodzenie nie implikuje
    zgodności z rzeczywistością.
    Sam zresztą nierzadko nie zgadzałem się z "pewne"/"prawdopodobne"/"obalone",
    ale szanowałem, że przez próby coś ustalili.
    Skoro potrafili unieść w powietrze balon z powłoką ołowianą, to wierzę, że
    nie wypadli sroce spod ogona.
    (BTW. Zółciutkiego pawia Granta, to mogli sobie oszczędzić, ale skoro się
    porzygał i wszyscy to widzieli, to zaprzeczać nie będę. A sam Adam, w próbie
    przypalania bąków (jest na YT) dał całkiem widoczny rezultat, tylko, ze
    odcinek, OIDP, nie został wyemitowany, ale na YT jest).

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.