  • Data: 2010-09-22 09:13:25
    Temat: Re: Termometr
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Wrz, 10:36, "Wmak" <w...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Mój termometr douszny oprócz pomiaru w uchu, na czole, przy których wprowadza
    > poprawki przeliczające na temperaturę wewnętrzną ciała, ma opcję pomiaru
    > temperatury dowolnej powierzchni.

    O to moj takich bajerow nie ma i juz widze w zwiazku z tym problem: to
    przeliczanie.

    A swoja droga, o ile przy pomiarze na czole mozna mierzyc tak szybko
    raz za razem, jak sie tylko zdazy, tak przy pomiarze dousznym nie
    pozwala na nastepny pomiar przed uplywem kilkunastosekundowego czasu.
    O co chodzi? O sama fizjologie ucha, czy termometr w trybie dousznym
    cos przez ten czas robi (nie wiem, stygnie na przyklad)?

    J.