  • 11. Data: 2012-04-11 15:41:49
    Temat: Re: "Tempomat" alternatywa dla Scottoilera
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    news:jm40v9$sqt$3@node2.news.atman.pl...

    > Nie! ;-) http://www.youtube.com/watch?v=_Uyo5NxbMW0

    OK! ROTFL (śmieję się sam z siebie), wypróbuję i tak ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2012-04-11 16:47:35
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-11 14:24, Marcin N pisze:

    > Znaczy - jesteś zadowolony?

    Jestem bardzo zadowolony, zresztą szczegółowo opisywałem wrażenia na
    Preclu w zeszłym roku.
    W skrócie:
    Na trasę dłuższą czy krótszą, rewelacja!!
    W mieście radzę nie używać.
    W teren się nie nadaje.

    Ustawienie/wyłączenie jest możliwe jednym ruchem podczas jazdy, bo
    plastik jest tak skonstruowany, że da się przekręcić tylko w jedną
    stronę (względy bezpieczeństwa i użytkowania).

    > Trzech moich znajomych przeklina ten patent.

    Ile użytkowników, tyle opinii, też znam osobę (słownie jedną), która się
    zniechęciła i bardzo dużo takich jak ja, czyli zadowolonych. Dziwne
    wrażenie jest tylko na samym początku, ale to naprawdę moment jak się
    człowiek przyzwyczaja a ręka odpoczywa i nigdy nie jest zmęczona...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 13. Data: 2012-04-11 20:05:02
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wrażenie jest tylko na samym początku, ale to naprawdę moment jak
    > się człowiek przyzwyczaja a ręka odpoczywa i nigdy nie jest

    Mów mi brzydkie słowa!

    --
    Jasio
    vfr etz