  • 11. Data: 2010-01-19 11:39:17
    Temat: Re: Temperatury
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Pali się ogniem? Nie? No to w porządku.

    "Zmierzyłam temperaturę", bo mi dysk ostatnio zaczyna być słyszalny (jak
    długo pracuje). Słyszę mniej więcej takie odgłosy: u u u u....

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-01-19 11:40:00
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 19-01-2010 o 08:55 Osadnik napisał na pl.comp.pecet:

    > Za ciepło.

    Temperatura pracy dysków zawiera się w przedziale 0-60 °C.
    O co więc chodzi?

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 13. Data: 2010-01-19 11:43:13
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    JoteR pisze:

    > Nie wiem, czym odczytujesz te temperatury, ale najwyraźniej są tu źle
    > przypisane czujniki - 25 st. C. na procesorze przy temperaturze chipsetu 44
    > st. C. wydaje się mało prawdopodobne.

    Everestem Ultimate odczytuję.

    Tym bardziej, że AFAIK masz Pentium 4?

    Zgadza się.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-01-19 11:49:16
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Osadnik pisze:

    > Odrobinę za ciepło

    > coś pomieszane.

    > Za ciepło.

    Coś chyba kłamie ten Everest. Dopiero niedawno włączyłam komputer i jest
    tak:

    Płyta główna 44 °C (111 °F)
    Procesor 25 °C (77 °F)
    Aux 37 °C (99 °F)
    SAMSUNG SP2504C 38 °C (100 °F)

    A jakie temperatury są w normie?

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-01-19 12:05:48
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 12:40:00 +0100, Wiesław napisał(a):

    > O co więc chodzi?

    O to, że się przegrzał :)
    --
    marcin

  • 16. Data: 2010-01-19 12:13:07
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 19-01-2010 o 13:05 zly napisał na pl.comp.pecet:

    > O to, że się przegrzał :)

    No to teraz trzeba uważać, coby go nie przewiało bo się przeziębi :)

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 17. Data: 2010-01-19 12:38:57
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 08:45:15 +0100, JoteR napisał(a):

> [...]
    > st. C. wydaje się mało prawdopodobne. Tym bardziej, że AFAIK masz Pentium 4?

    25 stopni dla P4 to nie tyle malo prawdopodobne co wrecz niemozliwe.
    Ani na standardowym, ani na w miare przyzwoitym chlodzeniu nie do
    osiagniecia, a nie sadze by inwestowala pare stowek w jakies ekstra
    chlodzenie.

    --
    Mark

  • 18. Data: 2010-01-19 13:44:27
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Animka pisze:

    > Coś chyba kłamie ten Everest. Dopiero niedawno włączyłam komputer i jest
> [...]

    Sadzac to tym jaka temperatue ma procesor to te odczyty mozna sobie
    wsadzic gleboko...

  • 19. Data: 2010-01-19 13:50:25
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl> zwrócił
    błąd:

    > Nie maja.
    >
    >::f::

    Jak się wentylator zatarł to mają.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 20. Data: 2010-01-19 14:40:37
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik ::-::dysmorfofob::-:: napisał:

    > Nie maja.

    Moje 500-tki samsunga sa o kilka stopni cieplejsze od 500-tek sigejtów...