  • Data: 2013-04-08 15:41:16
    Temat: Re: Temat cookies rozwiązany
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-08 15:30, R.e.m.e.K pisze:

    > Mowie o forum tematycznym, nie o stronie o moich rybkach. Np. z 10 tysiacami
    > kont.
    > Co ten internet robi z naszymi glowami...

    No ale po co piszesz o rybkach?? Jakby temat miał jakiekolwiek znaczenie...
    Napisałeś to tak jakby chodziło o jakąś domową stronę, którą odwiedza
    Twoja rodzina i przyjaciele.
    Wielkość strony teoretycznie też nie ma znaczenia. W praktyce jednak nie
    wyobrażam sobie aby właściciel site-u o chomiku był przez kogokolwiek
    ścigany.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info